DIY: Napravi raspored časova za svoj radni sto!

By Anja Miii - петак, август 22, 2014

Deset, devet, osam... Sada samo odbrojavamo dane i iščekujemo onaj grozni ponedeljak, kada ćemo kući doći sa novim rasporedom časova, gomilom stvari koje bi trebalo da se kupe i kada ćemo se verovatno samo baciti na krevet, željni još bar nedelju dana odmora. Međutim, kad već novu školsku godinu ne možemo da sprečimo, moramo da je prihvatimo i da se dostojno pripremimo. Zato vam danas donosim jedan novi DIY projekat, vezan za pravljenje rasporeda za časove. Pripremite pribor i krećemo!



Pribor potreban za rad:

- malo veće parče kartona,
- olovka,
- lenjir,
- makaze,
- lepak, 
- šljokice, flomasteri, kolaž papir ili druge stvari za ukrašavanje.


Pvo što treba da uradite, jeste da uzmete pripremljeni karton, olovku i lenjir. Od gornjeg dela kartona odmerite i obeležite 7,5 cm. Odmah ispod toga izmerite i obeležite 5 cm i onda ponovo 7,5 cm. Ispod toga napravite još jedan mali delić od 0,5 cm koji će se saviti kako bi se lakše zalepio za gornji deo. Dužina obeležena na kartonu treba da bude 25 cm.


Kada sve to obeležite, s druge strane isto tako premerite 7,5, 5 i opet 7,5 cm i onda povucite linije s jedne na drugu stranu kako bi došli do onih linija po kojima ćete posle sečenja moći da savijete i lepite vaš raspored.


Uzmite makaze i polako isecite ono što ste nacrtali. Kada dođete do onog dela od 0,5 cm, isecite ga kao na slici, tako da bude isečen krivo sa strane. Verovatno znate da se to posle savije i služi samo kako bi se lakše pričvrstilo za gornji deo.


Nakon toga uzmite vaš karton koji ste prethodno lepo isekli i savijte po svim linijama koje ste nacrtali po njemu, kao što je prikazano na slici.


Pre nego što bilo šta izlepite, lakše je da odmah iscrtate ono što hoćete da bude na vašem rasporedu. U ovom slučaju, stavila sam dužinu od 25 cm, kako bi za svaki dan u nedelji bilo po 5 cm dužine. Išpartala sam u dužini od oko 1 cm po drugim delovima, gde je namenjeno pisanje predmeta po časovima. Nakon toga sam ljubičastim markerom prešla preko linija, a srebrnkastom hemijskom sam ispisala dane u nedelji. Naravno, sami birajte boju i dezen!


Drugu stranu rasporeda možete da ukrasite, a možete da uradite isto što i ja. Ja sam tamo takođe ponovila pisanje dana u nedelji, a na donjem delu sam ostavila prazan prostor za napomene, npr. da se podsetite za koji dan šta morate da nosite ili koje druge aktivnosti su tada namenjene, npr. treninzi, privatni časovi i sl.


Potom treba da uzmete lepak i da ga nanesete po malom savijenom delu širine 0,5 cm. Kada to uradite, taj deo zalepite za unutrašnji deo drugog, kako bi oni sasvim lepo mogli da se spoje i kako bi bili spremni za krajnje ukrašavanje!


A onda se u svima nama budi umetnička duša. Tu su moje voljene šljokice koje obožavam da koristim i koje lepim na sve moguće stvari, počevši od školskog pribora! 


Kao što se možete da vidi na slici, po jednoj štrafti između ponedeljka i utorka sam uzduž nanela malo lepka i po njemu sam polako izlepila šljokice - jednu ispod druge. Isto sam ponovila i sa sa svim uzdružnim štrafrtama duž rasporeda. 


Kada je to bilo završeno, oko dana u nedelji prešla sam narandžastim markerom, čisto da dobije malo više boje, a pored toga sam uzela plave šljokice i takođe ih prilepila pomoću lepka.


Sva prazna polja, sa obe stane, prešla sam fluorescentno žutim markerom i nakon što se osušio, ispalo je baš onako kako sam želela. Polja sa druge strane nisam želela da ukrašavam, jer je svakako taj deo okrenut ka zidu i okretaću ga tek povremeno, kada mi je potrebno da se podsetim nečega što je iza zabeleženo.


I na samom kraju, vaš raspored izgleda ovako! Nadam se da vam se ideja dopada i verujem da je način zaista prost i dostupan svima vama. Šarajte flomasterima, kolaž papirom ili čime god hoćete. Ja sam se poslužila šljokicama i markerima, jer mi je to nekako najlakše i najbrže, ali svakako može da se šara i raznim drugim stvarima koje su vama dostupne!


Do sledećeg posta...

- Anja.

  • Share:

You Might Also Like

0 коментара