Užina u čaši - brz banana smoothie! ♡

By Anja Miii - субота, мај 09, 2015


Ne volim slojevite torte i kolače, pune kora, orašastih plodova ili voća. Najviše volim one kora-fil-šlag poslastice. Kada sam sama kod kuće, često znam da napravim smoothie od sastojaka koje imam na raspolaganju. Ipak, moja omiljena poslastica je najobičniji smoothie od banane, za koji verovatno već znate, ali bih svejedno volela da podelim sa vama na koji način ga ja pravim.

Pre nego što počnem da ga pravim, ostavim banane u kori na 2 sata u zamrzivaču. To ne morate da radite, ali bude hladnije i ukusnije (bar ja tako mislim). Potom ih isecite na kolutiće. Ne morate baš tako sitno kako sam ja, ali svejedno je važno da budu isečene bar na 3 - 4 dela kako bi lakše stale u blender/secko.



Potom banane jednostavno ubacite u vaš blender/secko.


Na vama je šta ćete dodati pored banana. Ono što ja najviše volim da dodam, jesu hladno mleko i mleveni keks. Što se tiče keksa, na dve banane stavim jednu i po, do dve supene kašike, a što se tiče mleka, najčešće stavim jednu veću čašu. Stavite više ako želite da pijete vaš smoothie, a manje ako želite da ga jedete pomoću kašike. Ponekad znam da dodam i npr. jednu kuglu sladoleda od vanile, mada sasvim slobodno ubacite malo od bilo kog sladoleda, svejedno će biti ukusno!
Mnogi vole da dodaju i kikiriki, lešnike, bademe ili nešto tome slično, ali ja sam alergična na određena koštunjava voća, najpre na orahe, pa to izbegavam.



Potom jednostavno zatvorite vaš blender i dopustite da se sastojci sjedine i pređu u tečnije stanje.



I na samom kraju, smoothie prespite u čašu i uživajte u užini koja je dovoljno sita i koja, bar meni, ne stvara glad do večere. Ja ovo više volim da pojedem kašičicom, pa zato stavim manje mleka, ali opet kažem, ako želite da ga popijete kroz slamčicu, samo dodajte više mleka. 


Nadam se da vam se moj kraći recept dopao, jer, opet kažem, nije ovo ništa novo i ništa što ne biste znali i sami da napravite, ali ovo je moj način pravljenja i nešto što ja volim da pojedem/popijem. :)

Moram da vam se izvinim na tome što ove nedelje nisam bila ažurna u pisanju postova, ali najveći problem mi predstavlja to što sam krenula u drugu smenu, u koju ću ići do kraja školske godine, pa prosto nemam dovoljno vremena da uhvatim dnevno svetlo i napravim fotografije, bez kojih, po mom mišljenju, post prosto ne bi bio tako dobar.

Nadam se da ću naredne nedelje biti malo redovnija, a imam i neke lepe novosti, koje se tiču mene lično, kao i nekih iznenađenja za vas u narednom periodu! Čujemo se!

  • Share:

You Might Also Like

43 коментара

  1. Njami.Moram danas da probam.Reći ću ako mi se dopao.

    ОдговориИзбриши
  2. Sviđa mi se. Nisam znala za taj recept. Obavezno ću probati <3 Jedva čekam nadolazeće postove.

    Novi izgled mog bloga:
    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман9. мај 2015. 14:08

    Znam za njega, međutim ne volim bananu i mleveni keks. Od danas počinjem da pijem mleko, nikada me nije privlačilo, ima čudan ukus, ali moram. Tako da ako sam mogla da ubacim mleko u doručak, mogu da napravim i isprobam ovaj smoothie. Ps. Divni su ti nokti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš čudno što ne voliš bananu, ti si prva osoba od koje to čujem. :D Ali dobro, možeš da isprobaš sa jednom bananom, pa ako ti se ne svidi, sigurno ima neko u kući ko će to pojesti umesto tebe hehe. :) Hvala tii. ♥

      Избриши
  4. Ovo izgleda tako ukusno, a ja nemam blender. Mikserom ne verujem da će uspeti.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nemam blender, takođe, pa pravim mikserom. Prvo samo moraš da je izmeljaš viljuškom i sve ostalo je isto ☺

      Избриши
    2. Hvala na objašnjenju Teodora. :)

      Избриши
  5. Mmm, obožavam ovo! Pravim na sličan način. Super post! Aaa nokti, fantastični su, moram to da napišem, zaista su divni! :)<3

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti draga! ♥ Sada sam ih malo skratila, slike su od pre dve nedelje čini mi se. Bili su predugački, više nisam mogla da ih savladam. :D

      Избриши
  6. Ja isto volim smoothie. Sada za topliji period koristim jagode i mleko i bananu. Dobijem jedan bistar smoothie i pijem ga sa slamcicom.
    Ja cu probati ovaj, takmodje ;)
    Giveawayhttp://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican recept, cim ga isprobam javljam da li mi se svideo!

    ОдговориИзбриши
  8. Smothie ti je predivan. Obožavam da ih pijem i svaki novi recept je dobrodošao. :)

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Obožavam bananu i plazmu, ali u komadićima, ne izblendiranu.
    Super su ti slike ;)
    Giveaway na mom blogu --> http://runa-luna-blog.blogspot.com/2015/05/giveaway.html

    ОдговориИзбриши
  10. Slike su stvarno prelepe i jasne.Soothie izgleda odlično, mada ja više volim da ga pravim sa bobičastim voćem.Verovatno ću i ovaj probati, kada skupim hrabrosti za to, jer jednostavno jedem ono što sam već negde porobala, pod uslovom da mi se dopalo. Mada, za sve postoji prvi put, a ovo izgleda odlično i vrlo vrlo primamljivo. <3

    P.S. Imamo isti tanjirić haha.:D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hehe, hvala ti. :) ♥ I ja isto tako, pravim ono što je već isprobano dobro, ali često probam i nešto novo. U krajnjem slučaju, ako se ne dopadne meni, dopašće se bratu, mami ili tati. :)

      Избриши
  11. Ja imam drugačiji recept za banana smothie. Mislim da ću probati ovaj tvoj ☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je više recept iz glave, što ja kažem, postoji mnoštvo sličnih. :)

      Избриши
  12. Анониман9. мај 2015. 18:57

    Baš je ukusno.. :)

    http://saveti81.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post Anja,baš mi se sviđa.Do sada nisam probala niti jedan smoothie,ali ovaj se čini tako dobar da ću vjerovatno pokušati nekada.I nokti su ti odlični :)♥

    ОдговориИзбриши
  14. Izgleda preukusno! Nikada nisam pravila smoothie, ali ovaj je jako jednostavan i izgleda ukusno - sigurno ću ga probati!♥
    http://blogforcoolgirls.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  15. Mmm, deluje veoma ukusno. Moracu da probam

    PS Nokti su ti savrseni! ♥♥:)

    ОдговориИзбриши
  16. Njam, ovo izgleda preukusno! Sad mi se bas jede. Nemam jos uvek blender, jedva cekam da ga za koji dan nabavimo pa da isprobavam razne vrste smutija. ^_^ ☺


    Giveaway na blogu! ☺
    Girly world

    ОдговориИзбриши
  17. Njami, vec sam znala za ovaj recept ali si super napisala. :)

    Poseti moj blog!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  18. Tebi je uvek opo[teno kada si neredovna, jer je svaki tvoj post jos bolji, a sto se tice ove uzinice izgleda preukusno, ja sam pre pravila na jako slican nacin i takodje sam jela kasicicom. Ali mi je sada pristup blenderu ostro zabranjen, a i kome ne bi kada pokvari dva blendera, tako da sada moram cekati da mi neko isecka posto pa reci mojih roditelja ja to ne znam, ali nema veze meni jos bolje.

    http://mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Na prvi pogled mo se dopao ovaj smoothie tako da ću ga definitivno isprobati. Sve si odlično objasnila i jako mi se dopada to što je ovak smoothie veoma lako napraviti. Odličan post kao i uvek. I nema veze što si neredovna jer je svaki tvoj post i više nego savršen. <3

    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  20. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  21. Ne volim banane, ali ću probati sa nekom drugom voćkom smoothie.:-)
    Odličan post!

    Poseti moj blog http://jovanasplanet.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши