Novi školski pribor ♡

By Anja Miii - четвртак, август 27, 2015

Ćao drugari, evo mene sa još jednim Back To School postom. Prošle nedelje sam prošetala do obližnje knjižare i kupila neke stvarčice za početak nove školske godine. Naravno, najviše je svesaka. Sa ostalim stvarima nisam preterivala. Imam gomilu lenjira, tehničkih olovaka, srževa za iste, markera, šarenih hemijski... Sada u srednjoj školi šestar ne koristimo, likovno smo imali samo u drugoj godini, pa sam oslobođena kupovine tempera, vodenih boja, četkica i drugih sitnih stvari. U nastavku pogledajte šta sam ja to kupila i kakve sveske sam odabrala. Moram da priznam da je izbor bio baš lep i pronašla sam sveščice koje mi se baš dopadaju. :)


Uzela sam dve Steadler olovke. One su mi sasvim okej. Često uzmem i njihovu crno - žutu olovku, koja je takođe sjajna, a koristim i Faber - Castell sive olovke. Uzela sam jednu roze - belu hemijsku (njih nikada dosta) i Maped-ovu gumicu koja je apsolutno najbolja. Ovaj zarezač je očajan i nemam pojma zašto sam baš njega odabrala, ali imam zarezače od prethodnih godina i njih ću koristiti. Ako vidite negde isti, ne uzimajte ga. :D Uzela sam i čiode za plutanu tablu koja mi stoji iznad radnog stola. 


Kupila sam nove markere. Imam ih dosta od prošle godine, ali neki slabije rade, neki su još uvek dobri, pa da se ja osiguram za svaki slučaj. Uzela sam i crni i crveni, samo što sam zaboravila da ih slikam. 


Sve ove sveske su A5 formata. Kupila sam ih 6, mislim da mi neće biti potrebno više. Sve sem prve (Pariz) su Tropicana, dok je ona Elisa. Ta sa Parizom se presijava i ima jako lepe i čvrste korice (bila je, čini mi, se 80 dinara), a ostale su bile 50 i one se takođe presijavaju i imaju šljokice, što ne može da se prenese preko slike.



Sveske sa prethodne dve slike su A4 formata, takođe ih je 6 i njih nekako koristim i volim više nego male. Praktične su mi za srpski, matematiku i druge predmete gde dosta pišemo. Takođe su Tropicana, presijavaju se i dezeni su prelepi. Na svim sveskama, i malim i velikim, na prvoj stranici su, naravno, mesta za podatke, a na poslednjoj prostor za raspored časova.


I za kraj, kupila sam Blok broj 4, koji nije za školu, već mi uvek treba za neke DIY projekte kod kuće ili tako nešto. Uglavnom se uvek iskoristi. :)

To bi bilo sve. Ovim postom zvanično završavam Back To School seriju postova. Nadam se da sam obuhvatila sve - od ukrašavanja svesaka, organizacije učenja, saveta za polazak u srednju školu, do onoga što sam i sama kupila. Ukoliko su vam potrebni saveti u vezi nečega što sam propustila da napišem, uvek mi možete pisati putem mejla, Fejsa ili Instagrama. Naravno da će se tu i tamo naći neki postovi u vezi škole, ali period tokom avgusta je bio specijalno rezervisan za njih. Želim vam srećnu novu školsku godinu, puno petica i uspeha na svakom polju!

GiveawayOVDE 

  • Share:

You Might Also Like

67 коментара

  1. Baš mi se svidjaju sveščice!
    Hvala puno i ja tebi želim puno petica!!!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. U koju srednju ides pa crtate na likovnom?
    Mi smo imali knjizetinu iz likovnog haha :)
    Ali meni je bilo zanimljivo pa mi nije smetalo :)
    Markeri mi se najvise svidaju iako ih ja nikako ne volim haha :)
    Jesu li to sve tanke biljeznice ? Kod nas smo morali imati sve debele. Puno pisemo. Iz matematike ispunim po dvije velike debele haha :)
    Super post <3

    Pogledaj moj blog ako zelis :*

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne moram ni da pitam u koju školu si išla, jasno je da je gimnazija. :'D Ja idem u ekonomsku i mi smo u drugoj godini imali likovno. I ludog profesora. :D On nam je ceo čas pričao o umetnosti, mi smo crtali i onda posle dva meseca prođe kroz razred, dvoje - troje dobije 4, a svi ostali (čak i oni koji ne dođu u školu) dobiju 5, jer samo ide redom po dnevniku i upisuje svima petice. :D Ja u srednjoj uopšte ne koristim debele sveske, to mi je teško za nošenje, a i niko ih ne zahteva od nas. Mi dosta pišemo iz matematike, ali ne baš toliko koliko i vi haha. :D ♥

      Избриши
  3. Sviđaju mi se stvarčice koje si kupila, posebno sveske! Stvarno su divne! I ja tebi želim puno uspeha i lepih ocena u novoj školskoj godini!♥

    ОдговориИзбриши
  4. Svesčice su baš, baš slatke. Slažem se da su Maped gumice najbolje, kao i Maped rezači za olovke. Odličan post, kao i uvek Anjice. ☺♥

    http://fashionholicyeahh.blogspot.com/2015/08/back-to-school-tag-diy-planner-and.html

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, sveske mi se mnogo sviđaju! Hvala ti i ja tebi želim puno petica u školi! :* ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Sveske su prelepe, a markeri dosta efikasni u učenju. Što se tiče gumice, mislim da svi kupuju nju. Hvala na savetu za zarezač, ali meni nije potreban nijedan jer ja obično pišem patenticom, a ona se ne reže, hihi. :D Srećno u školovanju! ♥

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jasmina ♥ I ja najčešće pišem patenticom, ali kada u sred kontrolnog moram da menjam srž, lakše mi je da zgrabim prvu olovku. :D

      Избриши
  7. Anjice super post, kao i uvijek! Nekako mi je zao što se serijal Back To School postova na tvom blogu završio, mada moram reći da su kao i svi tvoji drugi postovi, i ovi postovi iz BTS serijala bili savršeni. Kod nas je iz matematike neophodna sveska debelih korica budući da nastavnica zeli da nam svo gradivo koje obrađujemo tokom godine bude u jednoj svesci, kako bi nam poslije bilo lakše da pretrazujemo lekcije kada se budemo spremali za prijemni. Tvoje svesčice su stvarno predivne! Mnogo mi se dopadaju, a pogotovo ova sa Parizom.Markeri su super, ja takođe moram tek da ih kupim. Kupiću neko pakovanje budući da su markeri stvarno nešto neophodno, barem što se mene tiče. Oni su mi uvijek potrebni za neke projkte i referate koje moramo da radimo. Ja isto kupim blok iako mi često nije potreban, ali mi tako bude nekako lakše. Steadler-ove olovke su stvarno jako jako kvalitetne, stvarno su super.. I ja tebi zelim puno puno sreće u novoj školskoj godini, puno petica, smijeha, zabave, uspjeha i druzenja! I naravno, zelim da ostaneš najbolja što se blogovanja tiče, mada u to ne sumnjam. <3 :**
    P.S: Novi izgled bloga je mnooooogo dobar, baaaš mi je dopada! <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno Mico, jako mi je drago što ti se sviđa izgled bloga. Odavno sam napravila tu sliku, samo mi je bilo nekako glupo da je ubacim, ali vidim da vam se dopada i mmnogo mi je drago ♥ I ja sam uživala dok sam pisala ove postove i žao mi je što su završeni, ali već su me polako umarali, samo škola, škola i škola :D Biće ih, naravno, i tokom školske godine, ali sada moram malo da presečem, a i napisala sam, ja mislim, sve što je važno ♥ Ljubim te! :*

      Избриши
  8. Odličan post! Baš mi se dopada pribor koji si odabrala, naročito sveske koje su preslatke! ☺

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post :) Sveščice su prelepe :)
    Mi ćemo u gimnaziji imati čak i testove iz likovnog.... :)
    http://fashionawakebyb.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Branka :) Joj, da, u gimnaziji se ne crta, već uči, odgovara i pišu se testovi iz likovnog, ali preživećeš valjda :)

      Избриши
  10. Pribor koji si uzela je predivan! Ja sam jako veliki ljubitelj markera i onih hemijskih u bojama, pa toga imam na gomilu. Izabrala si preslatke sveščice i sve mi se jako dopada. Imamo sličan ukus. ♥

    allforyou23.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Amina ♥ I meni se sveščica baš dopadaju, a bez markera i hemijski u boji je nemoguće preživeti dosadne lekcije :)

      Избриши
  11. Takvu svesku koju imas sa Parizom ja imam sa Londonom..♥♥

    Na mom blogu je novi BTS post pa pogledaj. :)
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prošle godine sam imala i ja sa Londonom, Rimom i ne sećam se kojim još gradovima. Moja drugarica je ove godine pokupavala sve takve sveske sa gradovima, baš su lepe :) ♥♥

      Избриши
  12. Odlican post!
    Sveske su prelepe,a i pribor je dobar ☺

    ozaninkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Odlčan post,obožavam da čitam haule :)!
    I ja više volim velike sveske nego male,neko su preglednije.
    Moja sestra se čudi kako mogu da nosim toliko velikih,a možda najviše 3 male :D.
    Sveske su jako lepe,pogotovo ova sa Ajfelovim tornjem ♥
    U toku godine obavezno napiši još nešto o učenju,tvoje postove najviše volim da čitam :).

    http://janaslookontheworld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Jano, biće postova u vezi škole ♥ Meni su velike sveske apsolutno preglednije. Isto tako i moj brat - on nosi sve male sveske, a ni tih malih nema mnogo :'D

      Избриши
  14. Vrlo lep post.Jako mi se svidja ♥ Sav pribor koji si kupila je prelep,najvise mi se svidjaju sveske ☺

    ОдговориИзбриши
  15. Anja divan post, slike, stvari, sta reci. ♥ ☺

    ОдговориИзбриши
  16. Sveske su predivne! Ja sam imala onu prvu, malu, Pariz svesku i prelepa je i dosta kvalitetna :)

    http://milicasdiary389.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  17. odlican post, ti si 98. godiste? <3

    http://thewhiteandgold.blogspot.com/2015/08/back-to-schoolmakeup.html

    ОдговориИзбриши
  18. Blago se tebi kada si crtala na likovnom! Ja sam imala ogromnu knjigu u prvoj godini, a za ovu ćemo videti... Toliko o kreativnosti na časovima umetnosti.. Slažem se za Maped gumice-bukvalno su najbolje, isto tako volim i Staedtler crno-žute olovke.☺Kao i uvek, divan post i sličice.♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj, i ti si verovatno gimnazijalka :D Mi smo samo u drugoj godini imali likovno i stalno smo crtali neke gluposti koje su proizilazile iz mašte našeg profesora. :D ♥

      Избриши
  19. Sveskice su preeelepe. ♥
    Moram da te pohvalim da je izgled bloga savršen. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  20. Sveske su prelepe, kao i sve ostalo ♥. I ja uvek biram Maped gumice, najbolje brišu i jako su kvalitetne :).

    ОдговориИзбриши
  21. Sveske su ti prelepe, prva je najlepša. :)

    http://saveti81.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  22. Meni ostalo još samo makrere i mine za tehničku kupiti.Sveske su prelepe.Obožavam Steadler olovke i većinom ih kupujem zbog crtanja. ☺♥
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  23. I ja ove stvarcice moram da kupim,jos nisam haha.Svescice su preslatke! :D
    Novi outfit post na mom blogu --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ma i ja sam ih ove godine kupila po prvi put pre škole, uvek sam ih kupovala kada krenemo, ove godine me uhvatila školska groznica :D

      Избриши
  24. Sveske su bas lepe! A ja imam iste markere!Super post!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Excellent post, I like it. I'm your new follower # 255 if you want to come on my blog ^ - ^

    www.beautywithterri.blogspot.it

    ОдговориИзбриши
  26. Odlican post, kao i uvek! Pitala bih te nesto sto nema veze sa postom a to je sta ti preporucujes od sminke za srednju skolu? Krecem u 1.razred pa bih ti bila jako zahvslna da mi odgovoris.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve je do tebe i do toga koliko zapravo voliš da šminkaš ili koliku potrebu za šminkom imaš. Ja npr. uvek nosim samo korektor, maskaru i nešto ne mnogo upadljivo na usnama. Ali zato imam drugarice koje imaju full šminku - od pudera, bronzera, ajlajnera, karmina... Ipak, ja ti preporučujem da koristiš toniranu kremu ili puder neke osnovne prekrivenosti, korektor ako imaš bubuljice, podočnjake ili crvenilo na licu, maskaru, nešto na usnama (npr. balzam za usne u boji), možeš malo rumenila ako si mnogo bleda i to je sasvim dovoljno. Nema potrebe za senkama za oči, ajlajnerom, tamnijim karminima... sve je to po mom mišljenju previše za školu. :) <3

      Избриши
  27. Sav pribor mi je super, a bilježnice mi se najviše sviđaju i prelijepe su.*-*♥♥

    ОдговориИзбриши
  28. odlično odrađen post,nisam ja baš skroz uvedena u BTS postove ,ali evo polako shvatam,vezano za pribor ,ja još uvijek nisam ništa kupila ,jer to radim prvi dan škole haha xd iako bih prije trebala ali kao što je već dobro poznato i nisam baš osoba koja je organizirana,uvijek sve u posljednji trenutak radim..kod nas inače nema baš ovako predivnih sveski kao što ih ti imaš..i da ja isto tako volim jako da kupujem razne blokiće i te stvari,jer uvijek kao što si rekla koristi ,pa makar da se švrlja haha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Emma ♥ I ja sam do sada uvek kupovala prvog dana škola ili prvih dana jednu po jednu, ali eto, ove godine je izuzetak. :D

      Избриши
  29. Jako su lepe sveske! Interesantno je to da ja nikad nisam obraćala pažnju kakve sveske imam, osim u prvim razredima osnovne, pa se dešavalo da imam sveske sa motorima i fudbalerima xD
    Srećan početak nove školske godine ti želim! :)

    ОдговориИзбриши
  30. Odabrala si predivne sveske i pribor. Tri ili četiri svesku su nam identičnog dizajna. Inače jako mi se dopada ovaj post i uživala sam čitajući ga. Hvala ti puno na lepim željama za novu školsku godinu. Ja tebi takođe želim sve najbolje, puno uspeha i puno, puno petica u novoj školskoj godini. <33

    GIVEAWAY je na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  31. Mislim da su markeri nezaobilazni i da mnogo pomažu. Što se tiče svezaka, ja ću kupiti takođe neke klasične pa ću ih prelepiti papirima na kojima je ištampan dizajn koji se baš meni dopada, mislim da će za ovaj postupak biti post na mom blogu. :)

    Novi post je na blogu♥ → shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  32. Divan post,sve stvarcice su preslatkee <3!Markeri i bojice su nezaobilazna stvar kada je skola u pitanju,jer je cine laksom.Zelim ti svu srecu u sledecoj skolskoj godinii <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  33. Jooj Anja sve je predivno,a pogotovo biljeznice☺
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  34. Super stvarčice! :)♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/ <- giveaway u toku!

    ОдговориИзбриши
  35. Super post,prelepe su sveske.


    http://onlinegxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  36. You are so beautiful and you picture looks so charming

    http://www.monclerjacketsalee.com

    ОдговориИзбриши