07. март 2016.

Proizvodi koje (ne) volim u poslednje vreme! #4

Ćao drugari, kako ste? Nadam se da ste dobro. Nismo se čuli poslednjih nekoliko dana, jer sam imala mnogo obaveza. Zapravo, više sam uživala. U subotu sam proslavila rođendan, a juče sam bila u Big-u, na koncertu Sergeja Ćetkovića (i bilo je divnooo, uživo peva isto onako kako ga čujete preko studijski obrađenih snimaka). Sada se ponovo vraćam postovima i češćem pisanju. Danas vam donosim post sa proizvodima koje sam intenzivno koristila u poslednje vreme. Znam da mnogi od vas vole ove postove, pa se nadam da će vam se i ovaj dopasti. :*


Avon Femme parfem - kupila sam ga u jednom od prethodnih kataloga, kada je bio 450 ili 500 dinara (30 ml). Često je na akciji, pa ako naiđete na njega, definitivno ga probajte. Ne znam da opisujem mirise, ali on miriše nekako voćkasto, idealan je za proleće i leto. Ne mogu da kažem da ga odlikuje dugotrajnost, ali sporo se troši čak i ako ga svakodnevno koristite i stvarno divno miriše! 


Essence zarezač - znam da ovo nije kozmetički proizvod, više je pomagalo, ali moram da ga pohvalim. Jako je dobar, odlično reže olovke i što je jako važno - ima rupe sa obe strane, i za velike i za male olovke. Košta oko 100 dinara, a stvarno je dobar!


Bioten CC krema - dugo sam razmišljala koju toniranu kremu da kupim, jer ja moja koža uglavnom suva, posebno tokom zime. Pročitala dosta recenzija na blogovima, gde je ova krema uglavnom hvaljena. Kupila sam je i oduševljena sam! Uopšte je ne osećam na licu, niti se vidi da je imam. Naravno, ona ne prekriva previše, ali kada stavim Pan Stik preko nedostataka na licu, bude odlično! Ne znam kakva bi bila za mešovitu ili masnu kožu, ali ko je neko sa takvim tipom kože probao neka napiše u komentaru kako mu se dopada. :)


Balea - pena za čišćenje lica - okej je, sviđa mi se. Mislim da košta oko 300 dinara i za tu cenu je sasvim u redu. Imate pumpicu koja vam tačno dozira potrebnu količinu proizvoda koju stavite na lice koje ste prethodno nakvasili. Izmasirajte lice kružnim pokretima i isperite je. Neće vam skinuti šminku, ali će očistiti lice sa kojeg je prethodno micelarnom ili nekim drugim proizvodom skinuta šminka. 


Balea Trend it up sprej za zaštitu od toplote - iskreno, nemam pojma da li ovaj proizvod stvarno funkcioniše. Kod prskalica za zaštitu od toplote nikada ne možeš da znaš koliko ti stvarno pomažu. Meni je ovo slatko zbog pakovanja i zbog pumpice na vrhu, a i jako lepo miriše. Iako je često peglam, moja kosa stvarno nije mnogo oštećena, pa ne mogu da procenim koliko je ovo od pomoći. :)


Batiste šampon za suvo pranje kose - ja nisam pronašla 'zajednički jezik' sa ovim proizvodom. Znam da su svi oduševljeni i da ga svi hvale, pa zato ne znam da li ga ja pogrešno koristim ili je nešto drugo u pitanju. Prskam ga onako kako i piše na pakovanju i ne stavim ga previše, utrljam ga u teme i očešljam se, a kosa mi izgleda isto kao i pre toga. Ja imam kosu koja se izrazito brzo masti. Perem je na svaka dva dana, i već tog drugog dana počinje da se primećuje da više nije tako lepa. Tada stavim Batiste i meni to nimalo ne promeni stanje na glavi. Ili prosto više volim kada mi je kosa čista i oprana, ili mi ovo ne funkcioniše, ne znam.. Čak ni mirisom nisam oduševljena. Mora da sam skroz čudna, ali objasnite mi kako ga vi koristite ako ga imate, biću vam zahvalna! :)

To bi bilo sve od mene za danas. Da li ste koristili neke od ovih proizvoda i šta vi mislite o njima? Pozdravljam vas do sledećeg posta! :*

20 коментара:

  1. Odlican post, Batiste šampon za suvo pranje kose je super
    http://theebestofme.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Zanimljivi proizvodi, moraću neki da isprobam :)
    Super post :)

    Novi post o Parizu je na mom blogu -----> littleboxofhappiness.blogspot.rs <-----

    ОдговориИзбриши
  3. Isprobacu sigurno ovu bb kremu,jer svi kazu da je odlicna!Inace,slike su sjajnog kvaliteta i veoma su lepe!

    anjasworld1.blogspot.rs-novi post kod mene

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман07. март 2016. 15:55

    Batiste šampon ima i za brinete,ja ga koristim i bolji je nego ovi ostali,jedino što ostavlja malo boje,ali kad se očešljaš i ne primeti se.Probala sam sve Batiste šampone,ovaj za brinete mi je najbolji i tako lepo miriše...
    Imaš divan blog,mnogo te volim!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post Anjicee ❤️!Ni ja ne koristim Batiste sprej za suvo pranje,tacnije uopste ne koristim takve proizvode ❤️!Rezac je super,moracu sebi da nabavim isti ❤️!Divan post jos jednom I ja volim Sergeja ❤️!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post Anja! Nisam probala ni jedan od pomenutih proizvoda, ali već dugo merkam avonov parfem koji sam videla u nekom od kataloga, ali i kod moje drugarice koja ga ima. Verovatno ću ga poručiti, a slike su ti odlične kao i uvek! :)

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, ni jedan od proizvoda nisam koristila ali sam imala priliku pomirisati parfem i odličan mi je, vjerovatno bi sa sebi naručila ali želim neke dugotrajne parfeme jer oviakvih i sličnih imam i previše :)

    http://myblogmything1.blogspot.ba/2016/03/noviteti-3.html

    ОдговориИзбриши
  8. Nisam nikada koristila ove proizvode, ali bih jako volela pa ti malo zavidim hahha. Slike su perfektne, i ne znam sta da ti kazem sem toga da si stvarno jedna od mojih omiljenih blogerki <333 Ly :***

    tijanaqueenoffashion.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Dry shampoo for hair seems like a great idea. I'll have to buy it.

    ОдговориИзбриши
  10. Meni mama darovala ovaj parfem,biti će dobar preko proljeća,ja imam jednu drugu Balea umivalicu,dok je ne potrošim ne kupujem drugu.

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, kao i proizvodi! Nemam nijedan od navedenih, ali ovaj parfem izgleda jako lijepo! Ako ga negdje vidim, sigurno ću ga uzeti! :-)❤

    javelina03.blogspot.com - Novi post❤

    ОдговориИзбриши
  12. Ja nemam ovaj sampon za suvo pranje, cula sam dosta pohvala za taj proizvod i uskoro cu ga kupiti. Ne znam da li ce meni ovo pomagati, imam isti problem kao ti, ja kosu isto perem na svaka 2 dana, sada sam pronasla sampon koji mi stvarno odgovara i jos uvek perem kosu na 2 dana ali mi ona nije masna (mislim to je sada navika).Koristim palmolive beli, preporucila mi ga je drugarica. Sampon nije uopste skup i kosa mi se manje masti,probaj ga i ti, mozda ce i tebi odgovarati! Inace slike su savrsene kao i ceo post

    Novi post ---> Miljana Easy Skillful

    ОдговориИзбриши
  13. Ni ja nisam baš previše zadovoljna Batiste šamponom.
    Odličan post :)
    Posetite moj blog i učlanite se, uzvraticu. Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  14. I ja takodje jako često peglam kosu, međutim, kao i tebi, nije mi mnogo oštećena. Ipak, mogla bih da probam ovaj sprej. Možda bih primetila neku razliku. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  15. Uzeću ovu BB kremu i probaću je pošto mi treba nešto za svakodnevno nanošenje, a da nije teško kao puder :)
    Merkala sam prošlo leto ovaj Balea trend it up sprej, ali sem mirisa i pakovanja me ništa nije privlačilo, mislim - nešto mi ne ide u glavu da postoji proizvod koji kosu može da zaštiti od toplote i gorenja. :D
    Drago mi je da si lepo provela rođendan <3

    Girly world

    ОдговориИзбриши
  16. Parfem mi izgleda jako lepo! Slike presavršeno izgledaju!


    http://overthemoonwithvanja.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post! Iskreno,ja nieam ni jedan od ovih proizvoda probala,ali ti si ih svakako odlicno predstavila! :*

    ОдговориИзбриши
  18. Ništa od ovoga nisam koristila, ali posle preporuka (i kritika) nešto ću morati da probam. :) Viđala sam ovaj parfem u katalozima, premišljala se oko kupovine, sada sam sigurna da ću ga kupiti, obožavam voćkaste mirise! :) Rezač odlično izgleda. :)
    <33333333333333333333333333333333

    ОдговориИзбриши
  19. Anja,tu CC kremu sam kupila pre odprilike godinu dana. Iskreno, kada je nanesem dosta mi prekrije i ne osetim je. Ali ima mnogo mana. Prvo,ako si kao ja i konstanto pipas lice odmah se skine. Probaj da je naneses i stavi kap vode na nju. Bukvalno se 'frape' napravi. Ovo mi je druga tuba,tek sam na pocetku jer slabo je jako slabo korisitm. Moj savet vam je jednostavno da ne uzimate. :)

    ОдговориИзбриши