Mojim roditeljima...

By Anja Miii - четвртак, јун 02, 2016


Moji roditelji su juče proslavili 20 godina braka. Mama danas proslavlja rođendan, a tatin je narednog petka. Njihovi važni junski dani dali su mi inspiraciju da im posvetim ovaj post. Želim da im se zahvalim na svemu što su učinili za mene, od prvog dana mog života, do danas, kada završavam srednju školu. U mnogim trenucima, oni su mi bili jedina i najveća podrška. Davali su mi vetar u leđa i učinili su da postanem ovo što sam sada. Protekla godina bila je teška po sve nas. Posle operacije, banje i terapija, mama je juče, po prvi put posle godinu i po dana, sela na svoj bicikl. Videla sam joj osmeh na licu i osetila sam se sjajno. Pored svega kroz šta je prošla, i kroz šta i dalje prolazi, ona je uvek beskrajno vesela, nasmejana i spremna za šalu. Čak i kada je tužna, neraspoložena i umorna nakon posla, ona nabaci osmeh na lice i trudi se da je mi vidimo najveseliju. U najtežim trenucima, samo ona može da me nasmeje svojim provalama. Tata je neko ko bi najverovatnije učinio sve za mene. On me štedi, odmenjuje u kućnim poslovima, odlazi umesto mene u prodavnicu, uvek je spreman da 'ćaska' sa mnom i uvek ima razumevanja za sve vrste mojih raspoloženja. Iako se ponekad posvađamo, što njihovom, što mojom krivicom, srećna sam što sam dobila takve roditelje i što sam odrasla u skladnoj porodici. Podržavaju me u svemu što radim, a što ima veze sa blogom, pisanjem, odabirom fakulteta ili nečim drugim. Život od oktobra biće težak po sve nas, jer njihova mala devojčica više neće biti tu da im svaki dan dosađuje pričom i ludim idejama, ali mala devojčica postaje velika i vreme je da krene odabranim putem. Ona zna da će njeni mama i tata biti tu da je isprate u svemu što njene lude misli proizvedu. :) Želim im da budu zdravi, srećni, nasmejani, da se vole, da i dalje veruju u nas i da ne dopuste da ih bilo šta uzdrma i promeni.


Mama i tata, želim vam srećnu godišnjicu braka i srećne rođendane i nadam se da ćemo ih još mnogo proslaviti. Volim vas najviše na svetu! 

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Ja sam odusevljena, i zaista je divno sto si nasla taj jedan post da posvetis svojoj najvecoj podrsci - roditeljima ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Rasplakala si me zaista. Želim tebi i tvojim roditeljima sve najbolje! P.S. mnogo ličiš na mamu :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka čast, Anjice! Zaista se vidi ljubav koju gajiš prema roditeljima i tvoja velika povezanost sa njima što je jako lepo. Želim vam seve najlepše! :) I da, baš sam primetila, jako ličiš na mamau. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo,mnogo lep post pun ljubavi i topline! Svaka cast,draga! <3


    Moj najnoviji post: http://nadjaxx.blogspot.rs/2016/06/travel-essentrials-stvari-koje-nosim-na.html ,obavezno pročitajte!

    ОдговориИзбриши
  5. Bas mi je drago sto ti je sada mama u boljem stanju.Ti si divna i sigurno zasluzujes takve roditelje! ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je divno! Bravo, Anja, svaka čast! Ovakvi ljudi se danas retko sreću! ♥♥♥

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман2. јун 2016. 21:18

    Divan post :)
    Roditelji su,sigurna sam,ponosni na tebe :)

    ОдговориИзбриши
  8. Anja, ovaj tekst je bio zaista predivan. Tvoji roditelji bi trebali da budu ponosni sto imaju cerku poput tebe. ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Rasplakala sam se na ovaj post. Predivno napisano, a tek slike! Draga, odličnoo!♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  10. Svaka čast, prelepo je. Srećna im godišnjica braka, i rođendan.

    miaswoorld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Anja, post je predivan. Rasplakala sam se. Srećni im rođendani i godišnjica, neka ih jošš dugo, duugo proslavljaju. Inače, još ne mogu da poverujem koliko ličiš na mamu. :O


    Zaprati moj blog ako ti se dopada, nova sam - Life Lover

    ОдговориИзбриши
  12. Prelepo i predivno, nemam reci. Moras ovo pokazati roditeljima buce ovo jos jedna u nizu syvari zbog koje bi se trebalo ponositi tobom. Ovakve stvari ne zaista rasplacu. Do juce budemo us rpditelje i pravimo decije gluposti, a onda samo odemo od njih. Naravno da ljubav postoji i dalje, i ona nas uvem vezuje, ali nije isto biti dvadesetogodisnjakinja i ziveti u drugom gradu i biti desetogodisnjakinja i ljljati se i maminom i tatonom narucju svakog dana.
    Prelep post i mnogo licis na mamu, ite ste! ♡♡

    ОдговориИзбриши