Mum tag

By Anja Miii - четвртак, јун 16, 2016

Mum tag mi već mesecima stoji u radnoj verziji. Nisam ga objavila, jer, verovali ili ne, moja mama i ja nismo imale nijednu zajedničku sliku koja je nastala u skorašnje vreme. Pošto mi je pre desetak dana bila matura, morala je da se slika sa mnom, a onda sam se setila da bi i ovaj post konačno mogao da osvane na blogu. :) Znam da ličim na mamu, nema ko mi to nije rekao, ali se zato dosta razlikujemo kada su u pitanju stavovi, razmišljanja, ponašanje itd. Ipak, sve naše različitosti su potpuno nevažne jer se sjajno slažemo i ne bih je menjala ni za šta na svetu. :)


1. Kakva sam bila kao dete?

Mala slatka devojčica, koja nije mogla bez mame. Bila si zahtevna, volela si da ti čitam i pevam, i nisi htela ni kod koga u naručje. 

2. Šta misliš o tome što imam blog?

Mislim da je sasvim u redu, jer te ispunjava. Tako izražavaš svoju kreativnost, svoja iskustva, zanimanja za određene stvari i stvara ti radnu obavezu. 

3. Nešto smešno što sam uradila kada sam bila mlađa?

Pošto si bila veoma zahtevna i stalno si tražila pažnju, u jednom momentu si se opasno primirila i kada sam krenula u sobu da vidim čime si se zabavila, kroz 3 cm otvoren plakar, uspela si da izvučeš svu odeću koju si mogla da dohvatiš.

4. Šta si naučila od mene?

Naučila sam da budem duhovita i pozitivna i da ozbiljne situacije rešavam kroz šalu. 

5. Nešto neobično o meni?

Neobično je da sve što radiš, želiš da bude perfektno, tačno i precizno, za razliku od svojih vršnjaka.
Neobično je i što još uvek nemaš ni volju ni želju da češće izlaziš (u klubove i slična mesta).

6. Ako bi mi promenila ime, u koje bi to ime bilo?

Ne bih ti menjala ime, ali kada bih to uradila, verovatno bi se zvala Dunja.

7. Nešto kod mene što bi volela da ja radim, a ne radim?

Volela bih da se malo više oslobodiš, pošto si prilično zatvorena osoba.

8. Šta te nervira što ja radim?

Kada nešto zamisliš, to mora tog momenta da se uradi. Strašno si nestrpljiva.

9. Čime sam ja opsednuta?

Učenjem, tačnošću, pedantnošću, internetom, Jutjubom, mobilnim telefonom, higijenom i opsednuto čuvaš sve svoje stvari, u strahu da ih ne izgubiš.

10. Nadaš se da ću za deset godina ja...?

Biti uspešna devojka, sa završenim fakultetom, dobrim poslom i dobrim momkom.

11. Kada si bila najponosnija na mene?

Ja sam uvek ponosna na tebe, a posebno kada ti drugi upute pohvale za tvoje recitovanje, pisanje i sl.

12. Šta je najgora stvar koju sam uradila?

Ma ti si savršeno dete, nema greške...

13. Koji ti je naš zajednički trenutak omiljen?

Obožavam da ćaskam sa tobom o svakakvim temama i to su mi omiljeni trenuci.

14. Šta bi promenila kada bi me ponovo odgajala?

Volela bih da ostaneš tako vesela, pozitivna i luckasta, ali da budeš malo sigurnija u sebe.

15. Šta bi volela da uradimo zajedno?

Volela bih da odemo na neko zajedničko putovanje i da se provodimo i uživamo.
Nadam se da ste uživali u postu. Čujemo se u nekom narednom. Ljubim vas!


  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Aa baš mi je drago što si napravila ovaj tag! Gledala sam ga samo na Yt, ali ovo je isto predobro! Predivne ste obje♥

    ОдговориИзбриши
  2. Uživala sam u ovom postu. Moram priznati da ni ja nemam puno zajedničkih slika sa svojom majkom,takođe se i ja moja majka puno razlikujemo a opet se odlično slažemo. I moja mama misli da sam opsednuta učenjem i da sam veoma nestrpljiva osoba. Jedan od boljih postova,Anja :)


    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post Anjice,moram da priznam da mi je ovo prvi put da citam ovaj tag <3!

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16. јун 2016. 13:31

    Predivan post, mama ti je stvarno slatkica *-* ♥
    Na mom blogu se održava darivanje pa ako želiš pogledaj: http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/2016/06/u-lala-jewerlry-darivanje.html

    ОдговориИзбриши
  5. Uživala sam čitajući ovaj tag❤ Divne ste na slici❤

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16. јун 2016. 15:10

    Divan post,lijepo je što si odlučila da napišeš post vezan za tvoju majku :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  7. Jaoj divan post.♥♥ Bas si me odusevila. I da moram ti reci da si izgledala prelepo na maturi. Ocekujem post o tome.:) Moja drugarica imala jaakoo slicnu haljinu, ali ipak mnogo lepse izgleda na tebi nego na jednoj 14-godisnjakinji.

    Na mom blogu je novi post. Najzad pravim Q&A pa ako mozes postavi mi neka pitanja. ;)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  8. Meni je ovaj post iskreno nio jedan od tvojih najboljih.Stvarno sam uživala čitajući ga i imaš divnu mamu. ☺ I jako je lepo videti majku i kćerku različitih karaktera da se tako divno slažu.Odlično Anja,oduševila si me! ♥

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Bila si preslatka na maturi<3 Sto se posta tice , jedan od bolje napisanih tag-postova, ne samo na tvom blogu nego uopsteno. Poput vas i moja majka i ja imamo razlicite stavove ,a opet se puno slazemo. S' druge strane ni ti i ja nismo ni malo slicne , ali jedno nam je zajednicko - obe smo trazile paznju kao male.

    http://mojnacindaletim.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan tag! Mogu da zaključim da si imala jako lepo i zanimljivo detinjstvo! <3
    http://mirjanafashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман16. јун 2016. 19:54

    Odlican post! :) Uzivala sam citajuci ga. Slika tebe i tvoje mame je predivna. ♥ Pratim te vec dugo,sve postove sam procitala,ali ovo mi je prvi put da komentarisem! Pozdrav Anjice! :*

    ОдговориИзбриши
  13. Drago mi je što si napisala ovakav post, jer je YouTube pun takvih videa, dok su na blogu rijetki. :) Odlični odgovori, vidi se da se super slažete!

    Pink Is My Soul

    ОдговориИзбриши
  14. Divna ti je mama,to mogu zakljuciti iz ovih recenica. :) Bas volim ovaj tag,super je ♥

    ОдговориИзбриши
  15. Odlican tag,bilo je vrlo zanimljivo za citati... Mama je dala vrlo zanimljive odgovore :) <3
    Novi post--> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  16. Mama i ti ste preslatke na slici *-*

    petra-s-life-blog.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  17. Jaoj, vidi se da ste ti i tvoja mama veoma bliske. :) Zaista mi je drago što je uvek ponosna na tebe jer i ima razloga da bude pošto ima stvarno divnu ćerku. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  18. Mama ti je predivna osoba, baš ličiš na nju. :) Odgovori su super i vidi se da se tvoja mama mnogoo ponosi tobom.♥

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  19. Ličite (reći ću i ja)! Tvoja mama i treba da se ponosi tobom. Obožavam da čitam ovakve tagove, baš mi je drago što ste ga uradile :D

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  20. Анониман19. јун 2016. 17:38

    Jako divan tag♥Ti i tvoja mama zaista licite!Uzivala sam citajuci pitanja,kao i odgovore!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  21. Mnogo volim ovaj tag i ti i tvoja mama ste ga super uradile! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  22. Ovaj post je tokiko divan, da si me bas raznezila! :D
    Mnogo licite i bas se vidi da ste bliske i imate jedan divan odnos, koji bi svaka cerka i majka trebalo da izgrade. ♡Teen Queen

    ОдговориИзбриши