Novitet iz Lagune: Šetnja za pamćenje

By Anja Miii - среда, јун 08, 2016

Pre nego što pređem na današnji post, želim da vam se zahvalim na svim komentarima na prethodnom postu. Dobila sam toliko komplimenata ovih dana i zaista sam najpozitivnije iznenađena. Divni ste, srce mi je puno! :*


Znate da povremeno volim da vam predstavim novitete iz naših knjižara, najčešće iz Lagune. Uglavnom su to knjige koje sam dugo iščekivala i konačno dočekala. :) Danas je na tapeti jedan od mojih omiljenih pisaca - Nikolas Sparks, i konačno prevedena knjiga po kojoj je snimljen veoma popularan film A Walk to Remember. Postoji li neko ko nije gledao ljubavnu priču Landona i Džejmi? Ja sam je prvi put gledala pre nekoliko godina, a posle toga bar još desetak puta. Sama, sa drugaricama, porodicom... a na kraj mi uvek suza sklizne niz obraz.


 Knjiga Šetnja za pamćenje se već par meseci nalazila u odeljku u pripremi na Laguninom sajtu i čim je izašla, pre nekoliko dana, odmah sam je kupila. Izgleda kao i svaka Sparksova knjiga, prepoznatljivo, i nema mnogo stranica, svega 209. Pročitala sam je bukvalno za par sati, sa prekidima. Očekivala sam da će biti identična kao film, ali zapravo nije. Neke stvari se razlikuju. Npr. u filmu je Landon predstavljen kao prestupnik i faca, dok je Landon u knjizi sasvim prosečan, normalan momak. U filmu mora da učestvuje u predstavi jer je kažnjen, a u knjizi jer se prijavio za dramsku sekciju i Džejmi ga je zamolila da igru tu ulogu. Prvi konkretan kontakt sa Džejmi u filmu ostvaruje kada zbog kazne mora da pomaže deci subotom, a u knjizi je poziva na igranku jer nema sa kim da ide. Knjiga je napisana u prvom licu, piše je Landon, nekoliko decenija kasnije, kada se priseća svoje mladosti. Događaji se ne dešavaju istim redosledom i postoji dosta promenjenih situacija i stvari koje u filmu nisu ni pomenute. :) Mislim da je knjigu zaista vredi pročitati, jer nećete biti razočarani, već pod utiskom nakon što je pročitate. :)


Ukoliko još uvek niste pogledali film, biće super da prvo pročitate knjigu, pa da ga tek onda pogledate, čisto da ne pokvarite utisak. :) O čemu se radi? Džejmi je ćerka sveštnika, koja je divna prema ljudima - svima pomaže, svima oprašta, voli sve ljude, vrlo je pobožna, svugde ide sa svojom Biblijom i peva u crkvenom horu. S druge strane, Landon je sasvim običan momak (u filmu predstavljen kao faca), koji nije preterano pobožan, ima svoje prijatelje sa kojima provodi vreme i često ogovara Džejmi, koju poznaje od detinjstva i nikada nije razumeo njeno ponašanje. Sve se menja kada Džejmi i Landon spletom okolnosti dođu u kontakt i kada počnu da provode vreme zajedno zbog predstave u kojoj nose glavne uloge. Džejmi će promeniti Landona, a on će usrećiti Džejmi, sve dok mu ona ne saopšti vest koja će ga strašno potresti...


Knjigu možete da naručite preko Laguninog sajta (ovde) ili da je kupite u Laguninim knjižarama. 
Od srca vam preporučujem da je pročitate (i da pogledate film), ali obavezno prethodno pripremite maramice, trebaće vam. :) 

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Odlican post, imenjakinjo! Pogledaj ako zelis moj blog, nova sam u ovome i bas se i ne snalazim najbolje, ali bitna je podrska...

    anjasecretworld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. A baš sam htela da pročitam neko mišljenje o ovoj knjizi, čujem neki utisak... Uđem na blogger kad ono prvo tvoj post. <3

    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Film sam odgledala nekoliko puta i to mi je definitivno jedan on najboljih ljubavnih filmova ikada. Jedva čekam da pročitam knjigu! ❤

    ОдговориИзбриши
  4. Ovih dana merkam ovu knjigu i baš mi je drago da si je pročitala i da mogu da vidim tvoje utiske :)
    Do sada nisam pročitala nijednu njegovu knjigu, jer sam filmove gledala, a pridržavam se toga da ako gledam film, ne čitam knjigu i obrnuto :)
    Verujem da je odlična :)

    NEW POST -----> LITTLE BOX OF HAPPINESS <-----
    FOLLOW ME ON INSTAGRAM

    ОдговориИзбриши
  5. Preedivan post Anjiccee <3!Dugo se dvoumim za film,a sada kada je knjiga prevedena prvo cu nju da procitam <3!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Predivan post, Anja! :) Čula sam za film ali nikako da ga pogledam. međutim, pošto je knjiga prevedena, moraću prvo nju da pročitam. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post, Anjice! Čula sam za film, takođe, ali ga nisam pogledala. Vjerovatno ću prvo pročitati knjigu. :) ♥

    Novi post -> innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala ti sto si svoje misljenje podelila sa nama.
    Ova knjiga se vec duze vreme nalazi na mojoj 'wish list' za knjige. Odusevljena sam 'Beleznicom', ne sumnjam da je i ova fantasticna. :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Odlična knjiga, jos je nisam procitala nameravam da je procitam. :)
    Ako mozes pogledaj moj blog nova sam. :)

    http://sblogmarija.blogspot.rs/2016/06/prvi-post.html

    ОдговориИзбриши
  10. Uvek sam želela da pročitam neku knjigu Nikolasa Sparksa, ali nikako da dođe na red. Ova mi deluje baš zanimljivo. Možda je i kupim! ☺

    ОдговориИзбриши
  11. Odličan post, oduševljena sam knjigom, kao i filmom, ali je knjiga uvijek bolja od filma :D

    http://dragabolonja.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  12. Prelep post, moram pročitati knjigu :D

    Novi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман12. јун 2016. 09:31

    Super post,Anja! Knjiga me je bas privukla i evo razmisljam se da li da je uzmem,hehe!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  14. Odličan post,Anja!

    http://nadjaxx.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши