Ombre outfit

By Anja Miii - понедељак, јун 13, 2016

Ne pišem vam često u poslednje vreme, ali znajte da mislim na vas i da ne propuštam postove koje pišete. Maturski ispiti su završeni i sve sam ih uspešno položila, ali sada se aktivno pripremam za prijemni, koji je 30. juna. Trudim se da zanemarim činjenicu da svi pišu summer postove, a ja sam u ovom momentu više za 'kako preživeti kada svi uživaju u raspustu, a ti učiš književnost'. :D Danas vam donosim jedan outfit post. Pre nego što me pitate - da, ošišala sam se i užasno sam nezadovoljna trenutnom dužinom kose. Otišla sam kod frizerke kod koje nikada nisam bila (jer je drugarica zakazala sebi, pa da idemo zajedno) i ona mi je skratila bar nekoliko centimetara više nego što sam želela. Sada mi je po ceo dan vezana i jedva čekam da mi poraste, tako da mogu ponovo da je peglam i da izgledam normalno. Zato se trudite da ne obraćate mnogo pažnje na nju, nisam želela da sečem glavu na slikama. :D Danas nosim ombre farke i ombre majicu. Farke su gore crne, a u donjem delu sive, iscepane su na dva mesta, skroz su duboke i kul su, jako mi se dopadaju! Majica je zapravo jako dugačka, kao haljina, ali kada se upaše izgleda normalno. Ona ide iz sive ka beloj boji. Pogledajte slike u nastavku, a ispod njih možete da kliknete na linkove ka stvarima koje nosim.
Trenutno na SheIn-u imate besplatnu poštarinu, pa je iskoristite ako vam se dopada nešto sa sajta. Ja obožavam njihovu odeću i od mene imate najtoplije preporuke. :)









OMBRE MAJICA - SheIn --> http://goo.gl/Ub7a9m
OMBRE FARMERKE - SheIn --> http://goo.gl/luZxdy
SAT - Banggood --> http://goo.gl/FlRPzK
RANAC -- > H&M
PATIKE --> Converse

  • Share:

You Might Also Like

37 коментара

  1. Divan autfit. ^^

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Predobra kombinacija, Anjice. Frizura ti je super, meni se baš dopada kako ti stoji. I ja sam se mnogo pokajala kada sam se poslednji put ošišala na ono V otpozadi (ne znam kako da objasnim). <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман15. јун 2016. 13:22

      To "v" pozadi je šišanje na stepenasto tj. stepenasta kosa.Tad je kosa puno ištrickana pa kada racte ona je opšti haos.Bolje sjeci kosu "po liniji" .������

      Избриши
  3. Анониман13. јун 2016. 12:16

    Odličan outfit ! :)

    https://thestarcounter.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Prelepo,prelepo,preleeepo *_*
    Inače šišam se kao i ti,a imam tremu hah :D kosa mi je jaakoo dugab i jedva čekam da odem kod frizera da je skratim,nmg više hah :D iii sat je stvarno preeleep
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam toliko oduševljena ovim outfitom i fotkama, da nemam riječi. Predivna si, a ova majica je savršenaa *---*

    innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Jako mi se sviđa tvoj outfit! :)
    Ako neko želi da se učlani na moj blog, uzvraćam----> Fashion, Beauty and Style

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan outfit:)
    Sto se tice frizure meni se zapravo svida kako ti stoji. Ja sam se takoder nedavno sisala i osisala sam cak 15 cm kose. U skoli su se svi cudili i pitali me zasto sam to napravila,ali nekada su nam potrebne neke promjene ;)

    beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Outfit je odlican,pogotovo ove traperice koje su predivne i koje trazim vec duze vrijeme. Takoder moram pohvaliti i slike i frizuru :)
    Novi post --> beautyshapes3.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  9. Divnaaa kombinacija Anja, prelepo ti stoji❤ Majica je jako lepa, slike fascinantne kao i uvek. Lepo ti stoji nova frizura, ipak posle nekog vremena treba uneti neku promenu❤ Nadam se da će ti dobro proći prijemni, a odmah na kom njega moći ćeš da uživaš ;)

    ОдговориИзбриши
  10. Ne znam kako se ljepše izraziti, pa mi oprosti na ovome, ali ovo je prejebeno! Da, to je ta riječ ni prekrasno ni predivno ni ništa takvo ne odgovara ovome. Ti si i prekrasna i predivna!
    Sat je vrh!

    redheads-diary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Presladak outfit🎀

    http://nadjaxx.blogspot.rs/?m=1

    ОдговориИзбриши
  12. Predivna kombinacija i tebi savršeno stoji! Oduševljena sam! ❤

    ОдговориИзбриши
  13. Iskreno, meni se mnogo svidja ovako kosa. Čini mi se da ti lepo stoji, iako mi je najveci utisak ostavila kosa sa tvoje maturske. :D Srecno sa prijemnim! Ne brini, ja sam na raspustu tek kada zvanicno pocne jer, danas je predzadnji dan skole a ja sam vec juce ceo dan vezbala matematiku i ruski kako bih iscupala 5-ice, haha. Mogu misliti kako je tebi. :( Mislimm, pravo leto.
    Outfit mi je inače predivan! U zadnje vreme sam opsednuta ombre efektom. Majica je top. ♥

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Predivan outfit, Anja! I da, moram da pohvalim i tvoju frizuru. Blago uvijena kosa ti zaista sjajno pristaje. :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  15. Super mi je outfit, izgleda kao nešto što bih i ja rado nosila. :D

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan ti outfit. Majca je prelepa mnogo mi se svidja :)

    http://sblogmarija.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  17. Outfit je divan! Majica je vrhh💞💞
    Inače, meni se sviđa i ovakva frizura, lepo izgleda, ali ako se tebi više sviđa, pusti je da raste 💞 Srećno s ispitima!

    ОдговориИзбриши
  18. Outfit je predobar,majica je extra i mogla bi i da je nosis kao haljinu cini mi se da bi lepo izgledala <3!Kosa ti uopste nije toliko losa,promene prijaju a ti se verovatno nisi navikla pa si nezadovoljna :)!

    blogorodjendan perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  19. Анониман14. јун 2016. 10:57

    Divan outfit! :) Prelepe su slike!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  20. Sat je presladak! Sviđa mi se sveukupan outfit a i frizurica ti je slatka :)

    ОдговориИзбриши
  21. Анониман14. јун 2016. 14:41

    Baš ti slatko stoji nova frizura,pogotovo ovako nameštena kao na slikama.♥

    ОдговориИзбриши
  22. Anja,mnogo mi se sviđa tvoj blog i outfit!
    Savršeno!

    Ja sam nova u blogovanju,pa bi mi značilo ako bi se učlanila kod mene.Ja kod tebe jesam.

    zaaz72268.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  23. Анониман14. јун 2016. 21:19

    Outfit je savršen, jednostavno sam zaljubljena u svaki predmet *Q*
    Inače baš nemam običaj komentirati, ali htjela sam ti reći da ti ovakva (pretpostavljam prirodna) valovita (vi biste to nazvali talasasta hahaha) kosa mnogo mnogo bolje stoji od ispeglane, nekako ti 'razvedri' lice. :D Nemoj peglati :)
    - Jedna smotana osoba ;D

    ОдговориИзбриши
  24. Ranac je mnogo sladak. A ni frizura nije toliko loša, mnogo je slatko kad tako uviješ, viđala sam takve slike po Pinterestu :D ❤
    Pogledaj, molim te, moj novi post, treba mi za saradnju! ❤☺
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  25. Ovo je jedan od najlepših outfita koji sam videla u skorije vreme! Sve si savršeno uklopila, farmerke su VRH! Meni se na primer baš sviđa tvoja nova frizura, i jako ti lepo stoje lokne. Jedna reč - SAVRŠENSTVO!

    ОдговориИзбриши
  26. Your outfit is gorgeous, I love it. And how cute is this watch?! You have a wonderful blog. Would you like to follow each other?

    ОдговориИзбриши
  27. I enjoy this look and colours match perfectly . I follow you,follow me back
    Kisses
    Visit my blog: www.newoutfitfashionblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  28. Kako možeš reći da ti rućno stoji ova frizura? Exra je! Prelep ti je i outfit! Pozz!

    http://anastasijasblog.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  29. Frizura ti je stvarno prelijepa, mnogo mi se dopada. Outfit mi se takodje mnogo dopada, i sjajno si iskombinovala i fotografije su bas dobre. Znam da svi narucuju i pricaju o tom sajtu, ali nikad nista nisam narucivala sa njega, mozda sad pocnem. Inace moram da ti kazem, mislim da si na maturi bila prelijepa *_* , a i ono sto si obukla je bilo sasvim primjereno, lijepo i sa ukusom iskombinovano. Bravo :-) Ako nadjes vremena, bilo bi mi drago da posjetis moj blog: Simona's diary

    ОдговориИзбриши
  30. Anja, outfit necu puno komentatisati, jee je stvarno divan. :))
    Ovaj pulut cu se zadrzati na tvojoj frizuru. Odmah ti moram rcu da je divna i da apsilutno nema potrebe i razloga da se za izasta brines. :D Samo ti uvijaj lokne i uzivaj, jer bozanstveni stoje! ♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  31. DRUGARI, HVALA VAM SVIMA PUNO! <33
    BAŠ STE ME OBRADOVALI, NE MOGU DA VERUJEM DA SE SVIMA SEM MENE SVIĐA MOJA FRIZURA :D
    KADA POGLEDAM, I NIJE TOLIKO LOŠA, SAMO ŠTO JEDNOSTAVNO NISAM NAVIKLA NA NJU :D
    DIVNI STE SVI, IMAM NAJBOLJE ČITAOCE! LJUBIM VAS :**

    ОдговориИзбриши
  32. Odlicann outfit,sve si fino uskladila nije napadno vec je iskombiovano bas onako kako treba,frizura ti je supeer :)
    Posjetite moj blog ako zelite,nova sam highgirlss.blogspot.com ,hvala!

    ОдговориИзбриши