10 stvari koje treba da uradite do kraja 2016. godine

By Anja Miii - субота, новембар 19, 2016

Do kraja novembra preostalo je još manje od 15 dana. Ulice već krase šareni ukrasi i lampice, a ja sam oduševljena i uzbuđena jer uskoro počinje moj omiljeni mesec u godini. Ukoliko dugo čitate moj blog, znate koliko volim decembar. Ukršavanje kuće, kićenje jelke i praznična atmosfera me čine najsrećnijom osobom na svetu! Pre nekoliko dana sam pročitala svoje decembarske postove od prošle godine. Imala sam toliko inspiracije i pravila sam toliko dobre fotke, da sumnjam da ću to ove godine uspeti da nadmašim. Ali, potrudiću se. :) Kako i sama želim da ostvarim ponešto do kraja 2016. godine, želim da i vama predložim 10 stvari koje možete da uradite. Ne morate, ali što da ne? Imate još više od mesec dana, a sve je ostvarivo. :)


1. Prenesi na papir sve dobre i loše stvari koje su ti se dogodile. U jednoj tabeli dobre, a u drugoj loše. Saberi ih. Nadam se da je više onih dobrih. Pri pomisli na njih ćeš se sigurno nasmešiti, a ove druge su te sigurno nečemu naučile. Možda su te učinile jačom, boljom i pametnijom! Ne zaboravi, sve se dešava sa razlogom!

2. Napravi svoj specijalnu svesku za 2017. godinu. To može da bude planer, ali ako nisi osoba koja voli da planira, to može da bude neka vrsta dnevnika. U nju upisuj kad god ti se dogodi nešto vredno pamćenja. Zapiši datum i opiši događaj. Kada je prelistaš krajem sledeće godine, videćeš koliko je divno prisećati se lepih stvari!

3. Sastavi listu stvari koje želiš da uradiš/isprobaš/ostvariš u 2017. Prethodne godine sam sastavila listu od 30 stvari koje želim da ostvarim. Krajem decembra ću videti šta je ostalo neostvareno i sastaviću novu listu. Meni se to jako dopada, jer me motiviše i pokreće. Lepo je videti štiklirane željice i planove koji su se ostvarili. 

4. Pokloni sebi nešto. Knjigu. Veliku čokoladu. Kutiju ukrasa za jelku. Ukrasnu svesku. Komad šminke. Šta god želiš. To ne mora da bude velika i skupa stvar. Znaš i sama da su sitnice često mnogo vrednije. Obraduj sebe.

5. Kupi poklone dragim ljudima. To takođe ne mora da bude ništa skupo. Čokolada zamotana u mašnu, knjiga, lepo pismo ili možda čestitka. Sigurno dobro poznajete članove porodice i najbliže prijatelje. Nemate pojma koliko će se obradovati kada vide da ste se potrudili. :)


6. Pokreni se i uradi nešto novo. Poseti neko zanimljivo mesto. Oprobaj se u nekom sportu. Klizaj. Sankaj se. Volontiraj. Napravi ukusne kolače. Pogledaj dobar film u bioskopu. Izađi iz svoje zone komfora. Decembar je savršen za to, jer ima tu posebnu čar koju nema nijedan drugi mesec.

7. Oprosti i zaboravi. Ako si prestala da se družiš sa nekim, dobro razmisli da li je to bila dobra odluka. Šta je dovelo do vaše svađe, da li možete da popravite odnos koji ste imale? Ako je to moguće - potrudi se. Ako nije, prosto je zaboravi i okreni novi list.

8. Okiti kuću. Neka sve svetli! Ukrasi i lampice ne mogu da pokvare raspoloženje. Naprotiv, automatski ga popravljaju. :)

9. Raščisti svoju sobu. Stani i dobro razmisli - šta si od svih tih silnih stvari zaista koristila? One koje su neupotrebljive i koje samo skupljaju prašinu baci, a one korisne ostavi. Imaćeš više prostora za neke nove i osećaćeš se bolje.

10. Učini nešto lepo za osobu koju ne poznaješ. Pomozi baki na ulici da ponese prtljag, pokloni nekome ružu, kupi obrok prosjaku, ustupi mesto u autobusu. Zahvaliće vam se. Više puta sam učinila nešto slično i čitav dan sam se osećala dobro!


Da li ste već isplanirali šta želite da uradite do kraja godine? :)

Ljubim vas i čujemo se uskoro! :*


  • Share:

You Might Also Like

22 коментара

  1. Oo daa, vec uveliko pravim listu stvari koje zelim da ostvarim u 2017. :D A fotografije su super, stvari koje si navela neke sam vec uradila :$ <3

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post!!Verovala ili ne,ja sam vec kucu okitila,i to radim svake godine posle slave.Decembar je i moj omiljeni mesec takodje,ali ne mogu da verujem kako je godina brzo proletela.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, slažem se sa svime što si navela.Potrudit ću se većinu toga ostvariti. :)

    I'm LM!

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post. Sigurno ću uraditi većinu stvari sa te liste. Mnogo volim ovakve postove kao i To do liste.

    http://lifeinmystyle311.blogspot.com/2016/11/knjige-koje-vam-preporucujem.html - Novi post

    ОдговориИзбриши
  5. Anja draga, jako zanimljiva tema za post, drago mi je što si pisala nešto ovako, dala si mi odličnu ideju i preporuke, i verujem da cu bar neke od ovih ispuniti <3 Odlican post zaista

    Gotičarka

    ОдговориИзбриши
  6. Super post i odlične ideje!
    Poseti moj blog ako želiš: pineapplecakee.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlično Anjaa!
    Ovo " Nakiti kuću, neka sve svijetli " , ja tako osjećam nešto ružno zbog toga jer vjerojatno neću biti doma kad se to sve bude radilo, bit ću u Mostaru još uvijek, a tako volim sve toooo!
    Inače prekrasan post. ♥
    IvaFashionDiary

    ОдговориИзбриши
  8. Koliko je samo pozitivnosti u ovom postu,ne znam zašto,ali stvarno me inspiriše ovakav tip posta i čini me srećnom. ☺ Svake godine želim sebi da napravim neku teglu i da ubacujem u nju uspomene od te godine,ali nikad da se setim i obožavam kad počinje nova godina (doček Nove godine ne volim inače),ne znam, daje mi neku inspiraciju i uvek mi svaka bude bolja od prethodne,iako nikad ne mogu zasigurno reći da je bila dobra godina,jer uvek bude više negativnih nego pozitivnih,na primer prethodne dve godine su bile delimično dobre za mene,ali ipak ne mogu reći da ih u potpunosti obožavam. (Raspričala sam se)

    -Inače decembar stvarno jeste jedan od najboljih meseci,nema razloga da se ne voli taj mesec i prošle godine,slažem se,postovi su ti bili jedni od najboljih ☺

    ОдговориИзбриши
  9. Ovaj post me dao na razmišljanje i motivisao da pokušam ostvariti neke od svojih ciljeva do Nove godine. Hvala ti ! Divno napisano, svaka čast <33

    Nominovala sam te za Blogger Recognition Award u svom zadnjem postu pa pogledaj i ako ti se svidi ideja uradi post! <33

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post i super si stvari odabrala. Potrudit' ću se većinu njih ostvariti do kraja godine.♥
    I smatram jako korisnom drugu stavku koju si navela. Lijepo se nakon dužeg vremena sjetiti što nam se dogodilo. :)

    My little corner

    ОдговориИзбриши
  11. Koliko obožavam ovakve postove i planove kazuje činjenica da me već u novembru polako zahvata euforija još u novembru. Verovatno ću ostvariti sve do kraja godine i mislim da je jako korisno sve što si navela.

    Lifelover's diary

    ОдговориИзбриши
  12. Stvarno divno napisan post- Uživala sam čitajući. Ja sam trenutno zaglavila u prostoru, i više se nimalo ne snalazim u vremenu jer su mjeseci stvarno brzo prošli. Moram se uskoro probuditi, i početi raditi planove za novu godinu. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  13. Prije svega fotografije odlične, a ideje također, mislim da ću na kraju 2016. napisati sve dobre i loše stvari koje su mi se desile, čisto da vidim kakva mi je ova godina u cjelokupnosti bila, a smatram da je bila dobra, oduševljena sam postom, zaista :D

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Divan post Anja!
    Mnogo mi je drago sto si napisala ovaj post,jer mislim da mi je bio potreban.Dala si odlicne savete!Decembar je moj omiljeni mesec i zelim da ga ucinim sto boljim.Za sada,do kraja godine zelim da budem srecna i nasmejana! :)

    littledreamer1110.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  15. Ziasta predivno, Anjice! Definitivno ću i sama morati da se potrudim da uradim nešto slično ovome, mislim da bi bilo koja od stavki sa spiska (a po mogućstvu sve) učinila ovu godinu vrednom pamćenja. :) <33


    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  16. Predivan post draga Anjice,sve blista od praznicne enrgije <33!I ja sam se pre neki dan vratila na tvoje praznicne postove,bili su savrseni a i ovogodisnji ce biti :)!Divnoo!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. Divan post draga! Sviđa mi se način na koji si ga donela. Nemam neki plan za 2017. godinu, nikad ih nisam imala, uglavnom pustim da se sve desi spontano, ali i tvoja ideja mi se dopada. Bravoo!♥

    Kika's blog

    ОдговориИзбриши
  18. Odlično! ❤ Jako inspirativno, i sigurno ću uraditi nešto od ovoga! ❤❤❤

    ОдговориИзбриши
  19. Anjaa, ovo je tako prelepo i ambiciozno i kedva cekam da i sama radim ove stvari. Decembar je zaista magican mese i svasta lepo treba uraditi u njemj, ne bismo li dali neki krajnji pecat tekcoj godini. :)
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  20. Divan post, Anjaa. Stvarno jako lepo napisano i i sama jedva čekam da popunim bar pola sa ove liste. Ljubim te :*

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  21. Divan post!
    Sigurno ću i ja napraviti listu ,pogotovo sad kad si me ti inspirisala xD
    Posjetite moj blog: http://stdyandfashion.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши