Zbogom raspustu i praznicima

By Anja Miii - четвртак, јануар 12, 2017

Posle 17 dana, ponovo sam u domu. Ponovo se budim oko 8, ponovo jedem u menzi, ponovo sam okružena knjigama, ponovo se žalim jer moram da idem na predavanja, ponovo čavrljam sa cimerkom, ponovo ispijam kafe na pauzama, ponovo šetam po gradu, dok mi se noge i ruke grče od hladnoće... Sve je isto kao kao što je i bilo. Dobro, možda sam malo tužna. Znate, lepo je biti kod kuće. To naučite da cenite tek kada odete od nje i kada je, vrlo često, ne viđate i po dve - tri nedelje. Kada kažem ''kuća'', mislim na roditelje, brata, svoju sobu, svoj krevet, svoje stvari i toplinu koja ne može da se nadomesti. Žao mi je što je vreme ovako brzo prošlo i što su raspust, bezbrižnost i praznici sada iza nas...


Juče je bio drugi dan od kako sam se vratila, a već su uspela da mi se dese dva peha. Prvi peh - izgubila sam ključeve od doma. Tražila sam ih po odeći, krevetu, radnom stolu, torbama. Čak sam otišla kod portira na faksu da vidim da li ih je neko možda pronašao u učionici i ostavio kod njega, ali ništa. Na kraju sam prosto otišla kod ključara i izradila nove, jer nisam smela da prijavljujem ovde u domu da ih više nemam. Ko zna kako bi reagovali. Sada imam novi ključ, ali stvarno moram da ga čuvam kao oči u glavi. Drugi peh - pokvario mi se displej na telefonu. Tač radi, telefon može da se puni i da zvoni, sve mogu da radim na njemu, ali je više od pola ekrana crno, tako da ne mogu da vidim ni poruku. Moraću da ga nosim na popravku, a do tada ću, najverovatnije, koristiti svoj stari telefon. Srećom, imam laptop, pa mi nedostatak telefon i ne pada toliko teško, niti ćete vi to osetiti u smislu manjka postova. :)


Kada izuzmemo ovo što se desilo, drago mi je što sam ponovo ovde. Radujem sa novim izazovima, radujem se što sam ponovo sa drugaricama, što delimo iste muke, što se razumemo i što molimo Boga da nam ovaj januar prođe najuspešnije što može! Radujem se šetnjama na Keju, zezanju, girosima, odlasku u bioskop, šopinzima... svemu osim učenja koje nam predstoji. Moramo da zagrejemo stolice i da se spremimo za januarski rok, a od sredine februara će nam, nadam se, biti lakše i opuštenije... :)


Kako ste se vi proveli na raspustu? ❤
P.S. Pročitajte, ako želite, moj novi tekst na Famozi. :)

  • Share:

You Might Also Like

14 коментара

  1. Jao baš mi je žao zbog telefona Anja.. Nadam se da popravka neće puno koštati. Post je divan, kao i fotke! Nadam se da ćeš spremiti sve ispite i položiti ih sa desetkom u indeksu ;)

    Milica's diary

    ОдговориИзбриши
  2. Žao mi je zbog ključeva. Ja sam tako na skijanju izgubila svoj Kindle i tražika ga SVUDA po sobi i na kraju mi je sestra rekla da ga je ona spremila u ladicu ispod moga stola, u koju naravno ja nisam ni zavirila. Tako da sam sada sretna što ga imam natrag, ne znam što bih bez njega. I meni se to jednom dogodilo mobitelu, samo što je ekran bio BIJEL, ali nakon nekoliko minuta je prošlo. Koliko dugo to već traje?
    Sretno na fakultetu, ne sumnjam da će se sve to dobro završiti! ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Baš mi je žao i zbog telefona i ključeva. <3
    Srećno na fakultetu,draga! :-)

    anastasjastyles.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajno kao i uvek!Žao mi je zbog svega što ti se desilo,kao i zbog završetka raspusta.Kao sto si i sama nabrojala,postoje i svetlije strane toga sto si se vratila.Za mene je svetlija strana jer mi je dan opet ispunjen obavezama.Ja sam ga provela uz omiljenu seriju,porodicu i toplu cokoladu.

    mywonderland-xoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post draga moja,fotke su savrsene ☺😊❤!I meni se dešavalo da izgubim nešto pa posle nadjem kad se najmanje nadam ☺!Srećno u skoli,ljubim te ❤❤!

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična ideja za post, kao i uvijek. Ja se dobro provodim na raspustu,u mjestu gdje ja živim raspust je uvijek 3 sedmice, tako da uživam uz serije i filmove.

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  7. Predivan tekst kao i uvijek, bilo je zanimljivo čitati, nadam se da ćeš uskoro dibit telefon natrag! ♥

    Chanceux

    ОдговориИзбриши
  8. Žao mi je i zbog ključeva i zbog telefona. Meni se to slično desilo sa aparatom, odjednom je sve postalo crno, a ja još mogu da slikam i radim sve sa njim osim što ne vidim šta radim ahhaa :D Odličan je post, sve fino napisano. Želim ti sreću oko učenja i ispita, ljubim te♥

    http://sosihappylife.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  9. Žao mi je zbog ključeva i telefona. Moj je već milion puta bio na popravci, tako da ako bude još jednom pokvaren, mogu da se pozdravim. :) Srećno na fakultetu, nadam se da će sve proči u najboljem redu. :) Sjajno napisano, odličan post! :)

    http://lifella2.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Baš šteta zbog tvoga mobitela, a i ključeva, ali si to uspjela riješiti haha :)
    I meni je također gotov raspust, na žalost. Meni su ispiti u Veljači, ali sada imam kolokvije, tako da nemam mira do Ožujka :/
    Želim ti puno sreće sa ispitima :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  11. Jako mi je žao zbog tvog mobitela, a i ključeva! Meni se dogodilo nešto slično, izgubila sam ključeve svog ormarića i školi, i o hladnoći sam morala ići kući bez jakne i ičega jer nisam mogla do stvari! Užas! Praznike sam provela sa društvom i obitelji. Pojela previše kolača i napila se nezdravih pića. Raspust mi još traje, tako da ga pokušavam iskoristiti najbolje što mogu! :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  12. Joj, bas mi je zao zbog tvog telefona, a i zbog kljuceva. Nadam se da ce ti ga popraviti. Nadam se da ces uspeti poloziti svaki ispit na fakultetu. Kod nas raspust jos traje, i to je jedina dobra stvar.
    Novi post je n mom blogu. Rec je o jednoj jako zanimljivoj knjizi:LifeInMyStyle

    ОдговориИзбриши
  13. Obožavam da čitam ovakvu vrstu postova! Mnogo mi je žao da ti se sve ovo dogodilo ali sigurna sam da ćeš i to sa telefonom uspeti da rešiš kao što si rešila problem sa ključem. Želim ti sve najlepše u ovoj godini! :)

    ОдговориИзбриши
  14. Srecno u novom polugodistu, Anjice (ako se tako sa vas studente moze reci :D)
    Mi smo takodje krenuli u skolu, i iako su praznici prosli, ka ne nameravam da raskicujem kucu do kraja januara :D
    novi post:Teen Queen

    ОдговориИзбриши