11. јун 2017.

Preporučujem vam... #1

Iako se trudim da vam krajem svakog meseca napišem post onome što sam volela u prethodnih trideset dana, često zaboravim da pomenem određene stvari, stoga uvodim novu rubriku koja će se, kao što možete da vidite, zvati Preporučujem vam... Cilj mi je da vam pišem kad god steknem određene favorite, bilo da su u pitanju YT kanali, Instagram nalozi, sajtovi, filmovi, serije, odeća, obuća, hrana, home dekor itd. Znam da volite takve postove, a i meni je zanimljivo da ih pišem, stoga se nadam da ćete uživati u postovima ove tematike! Za moje prve preporuke, skrolujte dole! 


YOUTUBE KANALI:

1. Life with D. je kanal kojima sam u poslednje vreme apsolutno opsednuta!  Vodi ga Dunja Tatomirović. Ona živi u Finskoj sa mužem Ivanom, fudbalerom, i petomesečnim sinom Lukom. Dunja je verovatno najluđa i najprirodnija osoba na čitavoj YT sceni. Njen stan je često neuredan, retko se šminka i otvoreno govori o tome koliko je njen život zapravo običan i pomalo dosadan, kao i životi svih nas. Od kada sam je otkrila, pregledala sam sve njene videe i slobodno mogu da kažem da joj predviđam ogroman uspeh jer se izdvaja i ni po čemu ne liči na druge devojke sa naše scene!



2.  Uživala sam u vlogovima još jedne Dunje. U pitanju je Dunja Jovanić. Kunem vam se, ljudi, ja bolje vlogove nikada nisam gledala! Svi traju po 20 i više minuta (ja generalno ne volim duge videe), ali njenih 20 minuta po vlogu tako brzo prolete! Ono što je sjajno, jeste to što Dunja snima vlogove nekoliko dana i potom materijal spoji u jedan video. Nije u fazonu: ''Sada ću ići ovde i ovde, kasnije tamo...'', nego prosto snima sve zanimljivo što joj se dešava, sjajno edituje i to ispadne toliko moćno!


INSTAGRAM:

1. Pre izvesnog vremena sam vam preporučila nekoliko instagram profila koje vode super mame. Taj post možete pogledati ovde. Zavolela sam još jedan profil koji, ovoga puta, vode i mama i tata. U pitanju je profil vlada_ljuba. Naime, oni imaju sjajne storije gde pokazuju šta rade u toku dana, gde putuju, čime se zanimaju i kako odrastaju njihova deca, Todor i Petra. Osim toga, imaju predivne fotografije!


HOME DECOR:

1. Naime, dugo sam želela svetleće slovo, zvezdu, oblačak ili nešto drugo. I tako sam, skrolujući Sammy Dress sajtom, naišla na zvedu. Kod nas nisam nailazila na ovako nešto, a i da sam naišla, cena bi verovatno bila previsoka, tako da sam je odmah naručila. I oduševila se! Preslatka je kao dekoracija, a pored toga predivno izgleda kada uveče izgasim svetlo i uključim nju. Stoga, ako i vi želite ovako nešto, na ovom sajtu imate i svetleći love natpis, kaktus, anasas, oblačak itd. Klikom ovde možete da je pogledate ili poručite. Ako vas zanimaju jastučići u pozadini, klik na ovaj post, jer tu imate linkove ka njima.


IGRICE:

1. Triviador. Ako znate za igricu Conquiztador i ako ste je voleli, volećete i ovu. Princip igre je sličan. Birate teritorije, odgovarate na pitanja iz opšte kulture, osvajate teritorije itd. Ja volim da igram kvizove, tako da mi se ovaj mnogo dopada!

2. Slagalica. Naiđu mi periodi kada je igram svakodnevno, a onda to prevaziđem pa je ponovo igram kada se setim. Sada sam u tom periodu kada je igram svakoga dana, a jedino što me strašno nervira je što ljudi neprestano koriste Ludaru i igra je u većini situacija nefer.

3. Tablić. Izgleda da nam je od starog dobrog načina za zabavu pomoću karata ostala samo Fejsbuk igrica, ali volim da igram tablić, makar i na taj način. Princip igre je isti kao i kada koristite karte, jednostavno se igra, ali su dobro razmišljanje + dobre karte pravi combo!

4. Cooking Tale. Okej, ovo je definitivno dečija igrica, ali ja jesam dete u duši, plus volim da igram igrice kuvanja (ostalo mi još od malena), tako da sam se totalno navukla na ovu. U igrici prelazite različite nivoe, idete iz restorana u restoran i pripremate jela karakteristična za mesto u kome ste.

5. Na kraju, jedna preporuka za mobilne uređaje. Već danima igram igricu koja se zove Puzlerama. Skinula sam je kako bih se zabavljala u vozu, na putu do kuće, i tako sam nastavila da je igram i posle toga. U suštini, igra se sastoji iz više različitih igara i svaka od njih ima nekoliko nivoa - od lakog, do vrlo teškog. Prekratiće vam vreme kada negde čekate, kada nemate interneta ili kada vam je dosadno, a i vrlo je zanimljiva i imam utisak da podstiče inteligenciju


To bi bilo to što se tiče mojih trenutnih preporuka. Ja bih volela da mi vi u komentarima preporučite neke zanimljive YT kanale, filmove i sličan sadržaj koji bih mogla da gledam, jer ću tokom leta imati nešto više vremena za to. Hvala vam unapred i čujemo se uskoro!

9 коментара:

  1. Divan post draga Anja. Fotke su savršene, koji aparat koristiš?

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. U potpunosti te razumem kada su u pitanju igrice kuvanja jer ih i ja cesto igram, pored njih igram i igrice sa skrivenim predmetima, one su takodje dobre za prekracivanje vremena, lako se instaliraju, a ne treba internet konekcija kako bi se igrale.

    https://suzastil.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  3. Divno, draga! Apsolutno te razumem što se igrica tiče, ja sam možda i gora. Instaliram jednu, pa mi dosadi obrišem je i odmah je zamenjujem novom i tako u krug. Što se tiče instagram naloga koji si preporučila pratim ih i toliko mi je slatko kada pratim dan te male dečice. Preslatki su, divan profil zaista. ❤

    https://milicaraca.blogspot.rs/2017/06/ucinite-da-vas-ljudi-vole.html

    ОдговориИзбриши
  4. Wow!Prvi put sam na tvom blogu.Moram priznati da je prelep.Nov sam bloger tako da bi mi znacilo ako mozes da se uclanis u moj blog!

    my-life-story-1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. Imam osjećaj da će mi se ova rubrika svidjeti :D jer mnogo volim preporuke, pogotov za youtube, ali i za igrice jer sam ovisna. Od navedenih aplikacija, imala sam Slagalicu i uvijek sam je igrala u školi s drugarima, odlična je za vježbanje mozga xd

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  6. Ne znaš kako si me obradovala ovom rubrikom! :D Hvala ti na preporukama. Ja sam u posljednje vrijeme opsjednuta PLL-om jer je serija pri kraju. Ne znam da li si gledala, aliiii ja je obožavam! ♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Veoma dobra ideja za post, a ujendo i za rubriku. Pa šta bih ti preporučila.. Preporučila bih ti serije TVD i PLL, ako ih nisi gledala, a dobe su i Once Upon A Time i The Originals... YT kanale ne znam koje da ti preporučim jer mislim da znaš sve koje pratim. Čula sam za igricu Trivado, i jedva čekam da počnem da je igram jer ću sada imati mnogo slobodnog vremena.

    laAdda Update - School is over! | laAdda​​​

    ОдговориИзбриши
  8. Great post and photos really liked ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    ОдговориИзбриши