5 najvažnijih faktora za uspeh bloga

By Anja Miii - среда, јул 05, 2017

Šta je to što nedostaje jednom blogu da bi bio popularan i više čitan? Od čega zavisi da li će određeni blog biti zastupljeniji i čitaniji od nekog drugog? Da li je sreća presudna? Bezbroj je pitanja i bezbroj mogućih odgovara na ista. Isto koliko je do sreće, toliko je do truda i zalaganja. Ništa ne pada sa neba, stoga, ako imate svoj blog ili pranirate da ga otvorite, za vas sam rezimirala 5 faktora od kojih sve polazi i koji zasigurno čine da vaš blog bude uspešniji i bolji. Ukoliko vas interesuje, skrolujte!


1. ORIGINALNOST / INOVATIVNOST

Vaš blog neće biti čitan ako obrađujete teme koje obrađuju i drugi blogeri. Morate da donesete nešto novo, da budete kreativni i originalni. Potpuno je razumljivo što s vremena na vreme crpite inspiraciju sa drugih blogova ili Jutjub kanala, ali te ideje treba da vam posluže kao polazna tačka. Primera radi, na blogovima i Jutjub kanalima već postoji bezbroj sličnih jutarnjih i noćnih rutina, ideja za ubijanje vremena na letnjem raspustu i sličnih postova/videa i ma koliko to bilo najlakše za napisati, čisto sumnjam da možete da pružite nešto novo i korisno, iz prostog razloga što je već sve rečeno. Znam da je ponekad izuzetno teško doći do dobre i originalne ideje, ali verujte mi na reč - čak i ako pišete ređe, a postovi su vam originalni i zanimljivi, vaš blog će mnogo brže napredovati i biće znatno uspešniji. 

2. INSTAGRAM

Instagram je već neko vreme najpopularnija društvena mreža. Putem Instagrama ljudi lako mogu da vas primete i da upravo preko njega i saznaju za postojanje vašeg bloga. Naravno, važno je da imate inspirativan i izgledan nalog. Pod tim mislim da treba da editujete svoje fotografije, da ubacujete određene efekte i da gledate da se fotografije slažu, tj. da budu u feedu. Lep nalog će najpre privući nove pratioce, a osim što će oni početi da prate vas i vaš blog, vrlo je verovatno da ćete se međusobno upoznavati i preporučivati jedni druge. 

3. POSVEĆENOST

Blogu (ali i Instagramu) morate posvećivati svoje vreme i trud. Znam da je teško kada to nije vaš primarni posao, kada od toga nemate nikakvu dobit i kada se školujete ili radite nešto drugo, ali dobar bloger je, odgovorno tvrdim, neko ko celog sebe daje u ono što radi. Nemate pojma koliko puta sam, pod pritiskom obaveza na faksu, ipak radila na blogu, fotografisala i pripremala postove. Osim toga, retko koji post napišem i objavim istog dana. Uglavnom mi postovi danima stoje u radnoj verziji, dorađujem ih i prepremam dok konačno ne osvanu na blogu. Dakle, trudite se i dajte sve od sebe da postovi koji izbacujete ne budu ovlaš napisani i nekvalitetni. Dorađujte ih dok god ne budu savršeni, bar po nekim vašim merilima.


4. INTERAKCIJA SA DRUGIM BLOGERIMA

Nedavno sam pročitala treći deo Onlajn devojke i jedan Penin post mi je bio posebno upečatljiv. U njemu je pisala o tome kako ne možemo da očekujemo komentare ako i sami ne čitamo i ne komentarišemo postove drugih blogera. Sa tim se u potpunosti slažem. Jasno, nisam u mogućnosti da uđem na sve vaše blogove, iz prostog razloga što zaista nemam toliko vremena, ali gledam da što češće čitam i komentarišem postove blogerki koje pratim. Na taj način im ukazujem svoje poštovanje, koje su i one meni prethodno ukazale ili će to tek uraditi. Dakle - čitajte i komentarišite tuđe postove i sigurna sam da će drugi čitati i komentarisati vaše.

5. KONSTANTNO NAPREDOVANJE

Kada kažem napredovanje, pre svega smatram na vas kao ličnosti, a tek onda na sam blog. Dakle, važno je da svakodnevno učite nešto novo, da čitate članke koji će vam biti od koristi, da komunicirate sa osobama koje su u ovom svetu i koje mogu da vam prenesu svoja znanja, a da potom sve to postepeno prenosite na svoj blog. Nema smisla stajati u mestu i godinama pisati i raditi isto. Izađite iz svoje zone komfora, informišite se, učite i tako ćete, sigurna sam, vrlo brzo dići svoj blog na neki viši nivo.


Nadam se da će vam moji saveti biti od koristi. I sama se trudim da ih primenjujem i da konstantno radim na sebi i na svom blogu, jer on nikada neće biti savršen. Uvek postoji prostor za napredak i odgovorno tvrdim da ću, dok god ga pišem, davati sve od sebe da taj prostor ispunim. Dok god volim ovo što radim, trudiću se da budem što bolja u tome! Vama želim isto! ☺

  • Share:

You Might Also Like

21 коментара

  1. Po meni je ovo jedan od tvojih najboljih postova i zaista mi je drago što si ga napisala. Ovo je sve zaista tačno i nikada nijedna od ovih stavki ne ide odvojeno (bar iz mog iskustva) već se u sve treba ulagati jednako truda, rada i vremena ♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  2. Uvek me obraduje svaki tvoj novi post i uživala sam čitajući ovaj. Saveti su zaista odlični i mislim da će mnogima biti od koristi. Slažem se sa svime što si napisala. I da, fotkice su divne! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши
  3. Divni saveti! Ja sam tek skoro krenula sa blogovanjem, te ce mmi sigurno posluziti. Slike su ti predivne!
    https://sofijasjourney.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  4. Kao i uvek, post je divno napisan, jako koristan i zanimljiv. Ja se svakodnevno trudim da svoj blog postavim na viši nivo, jer tako napredujem i ja sama. Blog mi pričinjava zadovoljstvo, i sigurna sam da dok god je tako, ne mogu da omanem.

    Introverted dreamer

    ОдговориИзбриши
  5. Divan post Anjice, slazem se sa svime sto si navela. Za blog je potrebno mnogo truda i rada, ali i ljubavi! Kod tebe se zista vide veliki trud i rad, sto je svakako veoma pohvalno! Samo tako nastavi i zelim ti da uzivas u raspustu!

    novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Slažem se sa svime što si rekla, u blog treba uložiti cijelog sebe i potruditi se oko postova. Tvoji su uvijek jako dobri i kreativni i fotke su super!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  7. Draga imenjakinjo, tvoji postovi me iznova i iznova oduševljavaju. Veoma su zanimljivi, originalni i korisni. Slažem se sa svime što si rekla u ovom postu, divno napisano. :)

    mysweetlandd.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Jako je lijepo od tebe što si ovo podjelila s nama! U svemu se slažem s tobom. Tek sam počela sa Instagramom, tako da za sada teško uklapam fotografije u feed, ne editujem baš svoje fotografije jer mi je mentor dao taj savjet. Za blog je svakako potrebno vremena, ali onaj osjećaj kada dobiješ novog čitatelja je nevjerojatan. :)

    Fantastiko World

    ОдговориИзбриши
  9. Jako mi se dopao post, nekome ce ovaj tekst biti od pomoci :-)
    Divne su ti slike <3

    NEW POST :
    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/07/looney-tunes.html

    ОдговориИзбриши
  10. Анониман5. јул 2017. 20:22

    Anjice, draga. POst je zaista jako divno napisan. Slažem se sa svim stavkama koje si navela. Postovi mi nisu toliko originalni, ali trudim se da uve uvedem nešto novo, da napišem neki post koji do sada niste videli u blogosferi. Što se tiče Instagrama, nemam Instagram ni za blog ni privatni, ali da mnogo doprinosi uspehu bloga. Slažem se da i kad imamo obaveze oko škole da se malo više posvetimo blogu. Ne kažem da sada zapustimo školu, ali ako želimo da naš blog napreduje treba da se posvetimo i blogu. U redu je ako imamo obaveza oko škole, ali tu je petak, subota. Možeš napisati dva tri postova i da ih posle zakažemo pa da se sami objavljulju, ali i ne mora da budu dva ili više postova. Može da bude i jedan ali da bude kvalitetan. Pa u toku nedelje možda ćemo dobiti malo slobodnog vremena i treba ga iskoristiti. Što se tiče komentarisanja, slažem se. Istina je da nekad nemamo mnogo vremena i za pisanje bloga i za komentarisanje, u to sam se i sama uverila, ali se treba potruditi da većinu blogera ispoštujemo i da im komentarišemo blogove. Ne možemo samo da objavimo post, i da čekamo čitaoce i komentare. Ako nas ne prate neće znati ni da smo objavili komentar. Najbolje je da ja samo kliknem na 'Objavi' jer će ovaj komentar postati dugačak kao ovaj post.

    laAdda | 13 reasons why I love summer

    ОдговориИзбриши
  11. Veoma predobar post draga! Obožavam ovakve savete, jer sam i sama pre oko nedelju dana otvorila blog i napisala prvi post! Mislim da će mi ovi saveti biti itekako korisni! ♥

    teen-scorner.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  12. Slažem se ! Originalnost je bitna, ali ne i presudna, jer se i neka iscrpljena tema može predstaviti u nekom skroz drugačijem svetlu, naravno ne mislim na noćne rutine i tagove, ali ako pričamo o aktuelnim temama, uvek je lepo videti neka nova mišljenja!❤

    alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман6. јул 2017. 11:31

    U potpunosti se slažem! Jako lijepo sto si podijelila ovo sa nama!

    Mihaailo| mihaailo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Анониман6. јул 2017. 11:40

    Odlican post draga i odlicni saveti.. :))

    Novi post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/?hl=sr

    ОдговориИзбриши
  15. Odličan post i veoma lijepo napisano.Ne možemo očekivati da će ljudi na svakom blogu čitati isto već trebamo uz malo mašte pokrenuti nešto sobstveno i orginalno.

    funnyandrabbits.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши
  16. Sve si lijepo objasnila,sa svime se slažem i vjerujem da si dosta nama pomogla sa ovim postom!♥


    Bella Place.

    ОдговориИзбриши
  17. Odlican post Anja , tvoje fotografije me uvek inspirisu. Sve sto si navela je potpuno tacno , svaka cast. :)



    Only Alex

    ОдговориИзбриши
  18. Najbolji post koji sam do sada procitala. Motivisalo me da poboljsam svoj blog.

    https://thrivingmytwenties.blogspot.ba/ btw nova sam tu, molim te zaprati nazad :)

    ОдговориИзбриши
  19. Mnogo dobri savjet, ono sa cime se najvise slazem je definitivno interakcija sa drugim blogerima kako bi sto vise osoba saznalo za nas. Naravno originalnost, a ne postavljanje tipicnib postova koji su prije toga videni 100 puta. Odlican post

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    ОдговориИзбриши