09. август 2017.

Outfit post: Proslava drugovog punoletstva


Subotu, 5. avgust, obeležio je 18. rođendan prijatelja sa kojim smo, najpre moj brat i ja, odrasli. On se, sa roditeljima i bratom, pre više od 10 godina preselio u drugi grad. Tamo su započeli i izgradili novi život. U kući do naše, u kojoj su nekada živeli, ostala je njihova baka, kod koje dolaze leti i zimi, čim se čuje poslednje školsko zvono. Moj brat i on su rođeni u razmaku od mesec dana i od malih nogu su nerazdvojni. Mama kaže da joj on dođe kao treće dete i voli ga na veoma specifičan način. Iako smo sada prilično udaljeni, i geografski, a i na onaj drugi način, on će mi uvek biti veoma drago stvorenje, baš zato što je deo skoro svake uspomene iz mog detinjstva. Na proslavi su bile i moje drugarice & komšinice, sa kojima delimo iste uspomene. Prisećali smo se starih vremena, kada smo bili mali i bezbrižni i kada smo jedva čekali jutra, da se ponovo okupimo. Sada smo skoro svi punoletni, a oni koji nisu postaće to uskoro. Svesna da život neverovatno brzo prolazi prolazi, želim da mi svaki nadolazeći period života bude poseban, jer ću ga se jednog dana isto tako nostalgično prisećati...

 Te večeri sam nosila prelepu belu haljinicu, koja na delu oko vrata ima dve crne trake koje se vežu u mašnu. Materijal haljinice je prilično debeo. Ne u smislu da ćete se skuvati u njemu (iako ja tog dana, na 43 stepena, itekako jesam), već je naprosto kvalitetan i ne postoji nikakva šansa da vam se nešto providi, što zna da bude problem sa haljinicama bele boje. Osim toga, ona predivno stoji i gotovo svaka osoba sa kojom sam pričala te večeri mi ju je pohvalila. Smatram da bi bila divan izbor za malu maturu, jer je jednostavna, a zaista sjajno izgleda i stoji. I povrh svega, veoma je pristupačna. Ona je sa SheIn sajta i možete da je pogledate/poručite ovde - goo.gl/yDgBa7. Da ne zaboravim - iako na slikama izgleda veoma belo, zapravo je prljavo bela. :)

Na nogama imam crne štikle (salonke) koje su kupljene u Metrou i bile su vrlooo povoljne (inače su 3.000 dinara, ali sam kupila na sniženju od 30% i platila 2.400 dinara). U pitanju je model iz kolekcije Claudia Donatelli. U drugim salonkama koje imam, noge me zabole čim malo duže stojim, šetam ili igram, a u ovima sam čitave večeri radila sve to i ni u jednom momentu nisam osetila potrebu da ih izujem i da odmorim noge. Nisu visoke, udobne su, plus povoljne, tako da bi definitivno bile dobar izbor za sve devojčice koje planiraju da po prvi put stanu na štikle! One + ova haljinica su (moram još jednom da kažem), po mom mišljenju i sa ove tačke gledišta, nešto što bi moglo da bude sjajan izbor za malu maturu. 







ANJA.

27 коментара:

  1. Divna si draga! Super ti stoji ova haljina, a štikle mi se baš sviđaju jer su jednostavne, a opet elegantne!♥

    nevergiveup656.blogspot.hr

    ОдговориИзбриши
  2. Predivan oitfit,haljinice je prelepa i sjajno ti stoji❤❤❤

    Recenzija->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Haljinica je preslatka, mnogo mi se sviđa! Tebi baš lepo stoji. Znam kako je bukvalno odrasti sa nekim, a onda se odaljiti. Baš je lepo što ste imali priliku opet da se sastanete i prisetite se detinjstva. Takođe, fotografije su super ♥♥

    Teodora's small world

    ОдговориИзбриши
  4. Haljina je divna!Idealno ti stoji,kao da je rađena za tebe.Tijekom godina stvarno izrastaš u divnu mladu ženu!:)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши
  5. Kako savrsena haljina <3 Mnogo ti lepo stojiii, bas si izgledala kao princeza <3 Citala sam na nekoliko blogova o tebi, pa sam konacno i ja svratila da vidim sta je toliko specijalno ovde. I mogu ti reci da nisam nimalo razocarana. Vidi se da ti pisanje prija. Postov su stvarno olicenje toga. Cesce cu ulaziti na tvoj blog od sad <3
    Ako imas vremena bilo bi mi drago da pogledas moj http://mellowcent.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogo, Nina! Baš mi je drago što si kliknula na moj blog i što ti se dopadaju moji postovi :) ♥ Učlanila sam se na tvoj blog, pratićemo se ubuduće :)

      Избриши
  6. Draga Anja,
    Prelepa si zaista❤
    Uvijek umiješ da izabereš odjeću da valja. ☺
    Da li je počeo faklutet?

    ОдговориИзбриши
  7. Lepotice!!!
    Oduševljavaš☺
    S' radošću čekam svaku sredu i svaku subotu☺
    Nego,voljela bih da negdje uskoro napišeš neki post na temu "Šta raditi u slobodno vrijeme" ili "Kako da na zanimljiv/koristan način ispunim slobodno vrijeme" ili tako nešto.
    Hvala na svemu što radiš za nas☺
    Ljuuubac��

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti mnogoo, zaista! ♥
      Uzeću u obzir tvoje ideje, hvala ti na predlozima :) ♥

      Избриши
  8. Ti mi dođeš kao neka starija sestra,zaista.��
    Preeeedivan post.
    Hvalaaaa☺
    Jel' možemo u komentare da pišemo naše predloge za dalje postove?
    Imam nekih ideja,pa zato.
    Ali,skidam kapu što bi se reklo,svim tvojim idejama.
    Anjice kraljice☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi, mnogo! ♥
      Naravno da možete da mi pišete predloge. I u komentarima, i preko mejla, i preko društvenih mreža.
      Sve uzimam u obzir, ideje uvek dobro dođu :)

      Избриши
  9. Zaista prelep outfit koji ti zaista predobro stoji. Haljina je preslatka ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  10. Draga Anja, ti ne možeš ni da zamisliš koliko si meni slatka sa ovom frizurom i haljinicom. Predivno ti stoji. I iskreno mi je mnogo drago što si se lepo provela i družila sa tebi dragim osobama. :)

    My blog: Ana's blogger life

    ОдговориИзбриши
  11. Prelepa priča o prijateljstvu i predivan outfit! Iako sam znala da "SheIn" ima divne stvarčice, nisam znala da imaju ovako elegantnije haljine, moraću i to da pogledam. Pozdrav ♥♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Anči! ♥
      Generalno, na SheIn-u nema baš mnogo elegantnih haljina, ali tu i tamo može da se pronađe i nešto tog tipa, samo malo pregledaj po sajtu :)

      Избриши
  12. Prelijepo izgledaš draga. Moram priznati da je haljinica prelijepa i da ti divno stoji, nadam se da si se dobro provela :D

    Delilah's Stories | Filmtasticno

    ОдговориИзбриши
  13. Vaša priča potvrđuje da postoje prava prijateljstva, zagrejala mi je srce. :). Štiklice su mi baš zapale za oko. Haljina mi se i ne sviđa baš, ali tebi odlično stoji. Nadam se da si se dobro zabavila na rođendanu. :)

    xoxo, Staša

    https://luxulent.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  14. Haljina ti je prelepa ! Baš me je dirnula priča o detinjstvu i prijateljstvu zato što sam se baš odaljila od ljudi sa kojima sam se družila kao mala zato što ne idemo u istu školu i sve ostalo , mada su mi ostali baš u dragom sećanju .

    https://emilijanovakovic.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Haljina je divna i savršeno ti pristaje. Dopada mi se jer je u tom retro, vintidž fazonu. Baš mi se dopadaju fotke, a ti si draga prelepa! ♡

    www.iammilitza.com

    ОдговориИзбриши